مدیر مسئول و خبرنگار رکنا مجرم شناخته شدند


مدیر مسئول و پایگاه خبری رکنا مجرم شناخته شدند

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول و پایگاه خبری سایت رکنا به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، هیأت منصفه به اتفاق آرا هر دو متهم را مجرم دانست و به اتفاق آرا هر دو متهم را مستحق تخفیف ندانست.

احمد مومنی‌راد، سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، در تشریح جلسه امروز دادگاه، اظهار کرد: امروز در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کاشانکی سه پرونده مطرح شد که پرونده اول مربوط به مدیر مسئول سایت راه دانا بود که اتهام وی نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر بود و هیات منصفه به اتفاق آرا متهم را مجرم ندانست.

وی افزود: پرونده دوم برای مدیر مسئول سایت رکنا و پایگاه خبری این سایت بود که به اتهام هر دو نشر مطالب خلاف واقع، هیأت منصفه به اتفاق آرا هر دو متهم مدیر مسئول و پایگاه خبری سایت   را مجرم دانست و هیأت منصفه به اتفاق آرا هر دو متهم را مستحق تخفیف ندانست.

مومنی‌راد گفت: پرونده سوم مربوط به مدیر مسئول سایت خبری شهدای ایران بود که پس از تشکیل دادگاه، شاکی شخصاً رضایت خود را به ریاست محترم دادگاه تقدیم نمود و رسیدگی به این پرونده مختومه اعلام شد؛ هیأت منصفه از رضایت شاکی استقبال نمود.

 

اعزام هواپیمای گشت دریایی فرانسه به منطقه تنگه هرمز
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا