کمین منافقان برای ترور اسماعیل

به گزارش ایسنا، اسماعیل فلاح شهریور ۱۳۴۴ در شهرستان‌ آستانه‌ اشرفیه‌ به‌ دنیا آمد. در دوران تحصیل، دانش‌آموزی‌ ممتاز و درسخوان‌ بود و اوقات‌ فراغت‌ خود را به‌ مطالعه‌ کتب‌ غیر درسی‌ و ورزش‌ فوتبال‌ سپری‌ می‌کرد. در کار کشاورزی‌  با خانواده خود همکاری داشت.

در تظاهرات‌ و راهپیمایی‌ علیه‌ رژیم‌ پهلوی‌ شرکت‌ فعال‌ و گسترده‌ داشت‌ و در این‌زمان‌ به‌ افرادی‌ که‌ در راهپیمایی خضور نمی یافتند می‌گفت‌: «شما دارید با خون‌ خود بازی‌ می‌کنید! بیایید و ابراز وجود کنید!» بعد از پیروزی‌ شکوهمند انقلاب‌ اسلامی‌ و تشکیل‌ بسیج‌به‌ عضویت‌ بسیج‌ درآمد و به‌ مبارزه‌ با آنانی‌ برخاست‌ که‌ در آغاز راه‌ این‌ انقلاب، تیشه‌ بر ریشه‌ نوپای‌ آن‌ می‌زدند.  

همواره‌ با منافقین‌ درگیربود و بارها و بارها مورد تهدیدشان‌ قرار گرفت. با آغاز جنگ‌ تحمیلی‌ باتوجه‌ به‌ این‌ که‌ علاقه‌ فراوای به‌ جبهه‌ رفتن‌ داشت، اما اجازه ندادن والدین‌ باعث‌ شد تا او مصمم‌ شود که‌ به‌ جای‌ حضور در سنگر جنگ، حضور خود را در سنگر تعلیم‌ و تربیت‌ حفظ‌ کند. در عین‌ حال‌ در بسیج‌ نیز فعالیت‌ بسیار و گسترده‌ داشت.

در تشییع‌ پیکرهای‌ پاک‌ شهدا شرکت‌ می‌کرد. در حین‌ تحصیل‌ در سال‌ چهارم‌ دبیرستان‌ بود که‌به‌ همراه‌ دو تن‌ از دوستان‌ خود، جهت‌ گشت‌زنی‌ راهی‌ روستای‌ «گوهردان» شد و در حالی‌ که‌ منافقین‌ کمین‌ کرده‌ بودند، او را مورد هجوم‌ وحشیانه‌ خود قرار داده‌ و ضمن‌ مجروح‌ کردن همراهان را هم به‌ ضرب‌ گلوله‌ به‌ شهادت‌ رساندند.

انتهای پیام

«فردریک» نعیمی بازیگرانش را شناخت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا