تحول در آموزش، عنصر کلیدی در تقویت مرزبانی

به گزارش ایسنا سردار  قاسم رضایی در اولین جلسه کمیسیون عالی مرز که با حضور معاونان ناجا و فرماندهان مرزبانی در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: طی یک دهه گذشته تاکنون نیروی انتظامی اقدامات فوق العاده ای در حوزه مرز انجام داده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در حوزه مرز سعی شده تا شیب امکانات به سوی سرانگشتان باشد، تصریح کرد: اقدامات مبارکی در حوزه های مختلف مرزی صورت گرفته است و ناجا سعی کرده به این حوزه با اولویت، نگاه خاصی داشته باشد.

رضایی یادآور شد: با توجه به ماموریت های ذاتی و گستردگی نیروی انتظامی خلاء هایی در این حوزه وجود دارد که هنوز نتوانسته ایم منویات مقام معظم رهبری را در این خصوص اجرایی کنیم و برای همه بار و تکلیف دارد که چه باید کرد تا منویات معظم له به اجرا برسد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش اگر ضعف وجود داشته باشد، باعث می شود تا هزینه های سنگین و پنهانی به مجموعه تحمیل شود. لذا با فعال کردن گروه های علمی در مرزبانی اعم از اطلاعات، عملیات و مهندسی رزم، فاوا، دریایی و …  می توان به تقویت این حوزه پرداخت.

رضایی با اشاره به استفاده از فناوری های نوین و ابزار و امکانات جدید از جمله پهپادها برای کنترل مناطق مرزی و کویری داخل کشور اظهارکرد: هیچ نقطه ای در کشور برای سوداگران موادمخدر و قاچاقچیان به طور قطع امن نخواهد بود و ناجا با اقتدار با آنان برخورد می کند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نقاط آسیب پذیر بایستی شناسایی و مرتفع شود، گفت: براساس تاکیدات فرمانده ناجا بایستی ماموریت های نیروی انتظامی به خصوص در گشت ها و عملیات های مرزی هدفمند و هوشمندانه تر شود.

مسمومیت ۱۴ نفر در پی نشت گاز کارخانه‌ای در هند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =

دکمه بازگشت به بالا