نزدیکی تعداد بستری‌های کرونا به ترخیص‌ /اولین سهمیه رمْدسیویر به بوشهر می‌آید

سعید کشمیری از بستری شدن ۶۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۶۵ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: متأسفانه یک نفر امروز جمعه ۲۷ تیر و ۱۰ نفر دیروز پنجشنبه‌ ۲۶ تیرماه فوت‌ شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌ شده و در رده سنی ۶۲ تا ۸۹ سال هستند.

این مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد در حال حاضر ۳۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تولید ملی داروی رمدسیویر در کشور، اظهار کرد: این دارو از هفته آینده به استان بوشهر تحویل داده و بنا به تشخیص پزشک برای بیماران مبتلا به کرونا تجویز می‌شود.

کشمیری اضافه کرد: داروی رمدسیویر در مطالعات داخل کشور در خصوص تاثیر بر درمان کرونا نمره قابل قبولی را کسب کرده و پس از کشورهای آمریکا و اروپا، ایران از معدود کشورهایی است که تولید این دارو را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا به تعداد ترخیص‌ها نزدیک شده است، افزود: با توجه به همراهی و همکاری خوب مردم همچنین استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد مبتلایان به کرونا به ثبات رسیده و اگر این همکاری تداوم داشته باشد در آینده این تعداد کاهش خواهد یافت.

پرونده قتل خانوادگی در رادیو ایران
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا