دیدار گسترده فلسطینی در صنعا

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، حسن حمران، رئیس پرونده فلسطین در جنبش انصارلله تاکید کرد: ما در انصارالله تا آزادسازی کل خاک فلسطین با آنها هستیم.

این اظهارات حمران در نشست گسترده احزاب و گروه‌های سیاسی یمن با نمایندگان گروه‌های فلسطینی تحت عنوان “فلسطین بین الحاق و عادی سازی” مطرح شد.

وی افزود: آنچه از عادی سازی و استقبال از اسرائیل توسط نهادهای عربی می‌بینیم اظهارات شهید ما را تداعی می‌کند که می‌گفت ما در زمان افشای واقعیات زندگی می‌کنیم.

احمد برکات، نماینده جنبش جهاد اسلامی در یمن نیز گفت: یمنی‌ها در کنار فلسطین‌ها هستند در حالی که برخی سازمان‌ها در حال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

معاذ ابوشماله، نماینده حماس هم تاکید کرد: دشمن واقعی فلسطین و امت اسلام اسرائیل و حامیانش هستند.

وی افزود: معامله قرن مرحله نهایی نابودی مساله فلسطین است که آمریکایی‌ها اداره می‌کنند اما به رغم عادی سازی برخی نهادها هرگز موفق نخواهد بود.

نماینده حماس تاکید کرد: از تشکیلات خودگردان می‌خواهیم تصمیماتش را درباره رد معامله قرن و الحاق عملی کند و با ملت در رویارویی با توطئه نابودی فلسطین متحد شود. او از عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به دلیل طرح آزادی خلبانان سعودی در مقابل اسیران فلسطینی در عربستان به رغم وجود اسیران یمنی تشکر کرد.

انتهای پیام

پیروزی حزب بوتفلیقه در انتخابات پارلمانی الجزایر
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا