گرانی ها نشان از نا کارآمدی برنامه ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد

در متن پیام آدینه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمّد و آله الطاهرین سیما بقیّة الله فی الارضین و لعنة الله علی اعدائهم اجمعین
در آغاز از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیّةالله الاعظم روحی فداه و برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دامت برکاته العالیه طول عمر با عزت مسألت می نمایم و برای همگان از درگاه سراسر رحمت و عنایت خداوندی توفیق عبادت و طاعت و بُعد معصیت، خدمت، صحت، سعادت و موفقیت درخواست می دارم.

در این جمعه مبارک نکاتی معروض می دارم:
۱٫ همه مردم عزیز را به مراعات توصیه های بهداشتی و مراقبت های شخصی و اجتماعی درباره بیماری کرونا سفارش می کنم، بی تردید حیات و سلامت تمامی مردم عزیز و گرانقدر ارزشمند بوده و عقلا و شرعا مراقبت از آن لازم است.
از مسئولان محترم جدیت بیشتر در اجرای دستورالعمل های بهداشتی و طرح های جدید پیشگیرانه درخواست می نمایم و از تمام تلاشگران عرصه بهداشت و درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

۲٫ بار دیگر حمایت خویش از قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی اعلام می دارم و از تمامی مجاهدان خط مقدم این تکلیف مهم صمیمانه تشکر می نمایم و اقدامات خداپسندانه ریاست محترم قوه قضائیه در عرصه تحول آن قوه ارزشمند و تحقق عدالت همه جانبه و امنیت پایدار و مبارزه کارآمد با فسادهای گوناگون به ویژه فساد اقتصادی حمایت کرده و سپاسگزارم.
بی تردید مخالفان با این روحیه و رویه قوه محترم قضائیه حامیان سودجوی جریان فساد می باشند.

سخنگوی وزارت صمت: مهلت ثبت نام در طرح یکپارچه فروش خودرو ۲ روز دیگر تمدید شد / جاماندگان ۷ و ۸ فروردین به سامانه مراجعه کنند
هم اکنون بخوانید

۳٫ متاسفانه گرانی های اقتصادی در تمامی عرصه ها نشان از نا کارآمدی اعتماد نو به نقل از برنامه ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم.
بدین جهت تحول در عرصه اقتصاد بر اساس اعتماد نو به نقل از برنامه (اقتصاد مقاومتی) ابلاغی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) تنها راه نجات و پیشرفت است که باید مسئولان عرصه قانون گذاری و دولت به طور واقعی و جهادی آن را اجرا نمایند.

تعجیل در ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و توفیقات روزافزون خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی و موفقیت مردم عزیز را از خداوند متعال مسئلت می نمایم و یاد خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می دارم.

آیت الله صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا