نماینده خدابنده: مسئولان باید در رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگام باشند

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک از سوی مردم و مسئولان بیان کرد: شیوع ویروس کرونا یک موضوع جهانی است و صرفا مختص کشور ما نمی‌باشد. در حوزه درمانی تمام امکانات در کشور به کار گرفته شده تا خدمت رسانی به نحو احسن به مردم صورت گیرد. پروتکل‌های لازم در بخش‌های مختلف تدوین شده و به نهادهای مختلف ارائه شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اما به نظر می‌رسد مسائلی از قبیل مشکلات معیشتی باعث شده تا مردم به اشتغال خود باز گردند، اما در حین انجام فعالیت‌های اقتصادی، پروتکل‌های بهداشتی همگام و با جدیت دنبال شود. ریشه‌کن کردن این بیماری نیاز به همکاری جمعی دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید بحث استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت دنبال کنند، تصریح کرد: امروز حتی یک نفر هم نباید در کشور نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت باشد. متاسفانه در مقطعی شاهد کم توجهی به پروتکل‌ها و افزایش سفرها بودیم که به دنبال آن تشدید شیوع این ویروس در برخی از استان‌ها را شاهد هستیم.

حسینی در پایان تاکید کرد: باید با همکاری یکدیگر به سمتی برویم که از ایجاد شرایط سخت که حتی کادر درمانی نیز نتواند پاسخگوی ما باشد، جلوگیری کنیم. مسئولان در تمام مباحث باید پیشگام بوده و اولین نفراتی باشند که به عنوان الگو پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند. استفاده از ماسک تا حد زیادی می‌تواند جلوی انتشار این ویروس را بگیرد. مقام معظم رهبری نیز از ابتدا به عنوان الگو رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار داده و بر همه مسئولان و مردم لازم است برای حفظ سلامتی خود به رعایت پروتکل‌ها توجه داشته باشند.

رئیس‌جمهور درگذشت امام جمعه اهل سنت کرمانشاه راتسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا