آمادگی حمایت از اجرای مجتمع گلخانه‌ای تمام اتوماتیک خودگردان

عبدالکریم گراوند در نشست بررسی طرح سرمایه گذاری احداث گلخانه خودگردان در بوشهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه، سازمان جهاد کشاورزی استان در مدت یکماه، استعلام های لازم برای واگذاری زمین به مجری طرح انجام داده و دستگاه های اجرایی مربوطه هم نهایت همکاری را انجام دهند.

وی بیان کرد: با توجه به حجم سرمایه مورد نظر برای پروژه مذکور، مجری طرح از ظرفیت سرمایه گذار خارجی برای اجرای این طرح در استان استفاده کند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: سرمایه گذار طرح باید نکات و دغدغه های مدیران اجرایی استان در مورد پروژه گلخانه ای خودگردان از جمله مسائل مربوط به زمین، آب و برق را در اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی های خود لحاظ کند.

گراوند بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در مورد طرح های سرمایه گذاری استان مصوب کردیم این است مجری طرح های سرمایه گذاری پس از واگذاری زمین، با همت و تلاش زمینه تحقق پروژه را فراهم کند در صورتی که پس از واگذاری زمین، عملیات اجرایی برای مدت طولانی به تعویق بیفتد، زمین واگذار شده پس گرفته می شود.

در این جلسه طرح مجتمع گلخانه ای خودگردان با موضوع احداث و بهره برداری مجتمع گلخانه ای تمام اتوماتیک هیدروپونیک مدرن در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار با سرمایه گذاری ۲۴ هزار میلیارد ریال مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این طرح، در صورت اجرا، این پروژه زمینه اشتغال ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۳ هزار نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم می کند.

گفتنی است احداث گلخانه شیشه ای ۲ جداره، آب شیرین کن ۴ هزار متر معکبی، سردخانه ۵ هزار تنی، انبار ۵ هزار متر مربعی، نیروگاه ۲۰ مگاواتی گاز سوز، پست گاز، ساختمان اداری، کارگری، تاسیسات در ۵ هزار متر مربع از جمله فضاهای جانبی و تاسیسات در این مجتمع است.

"قیمت‌" به آگهی‌های خرید و فروش خودرو بازمی‌گردد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا