پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش انجام شد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم جلیل مقدم جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی در حاشیه تحویل اقلام‌ بهداشتی و غذایی به مرکز خیریه حبیب بن مظاهر، با تقدیر از زحمات کادر درمانی این مرکز، آنان را افرادی برگزیده دانست که توسط خداوند باریتعالی برای خدمت رسانی به بیماران انتخاب شده اند و با صبر و بردباری این کار دشوار را انجام می دهند.

دریادار دوم مقدم افزود: در  راستای لبیک به تدابیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) نیروهای مسلح اقدام به برپایی رزمایش همدلی کردند که ماهم به عنوان یکی از اعضای نیروهای مسلح در شهر بندرعباس تاکنون چهار مرحله از رزمایش همدلی را برگزار کرده ایم که امروز هم به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع)، مرحله پنجم این رزمایش انجام شد.

وی افزود: این کمک ها، شامل کمک های مردمی و خیرین کوی های سازمانی منطقه یکم امامت به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، در قالب توزیع جهیزیه ویژه نوعروسان بی بضاعت و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی شامل برنج، گوشت، تن ماهی و … ویژه موسسه خیریه حبیب بن مظاهر (مرکز نگهداری معلولین ذهنی و جسمی) شهرستان بندرعباس بود.

لازم به ذکر است تاکنون قریب به ۶۰ جهیزیه توسط منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه و در اختیار نوعروسان کم برخوردار شهرستان بندرعباس قرار گرفته است.

انتهای پیام

رییسی نمی‌تواند لیدر اصولگرایان باشد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا