نماینده نطنز: استفاده از ماسک برای مقابله با کرونا اجتناب‌ناپذیر است

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان و شرکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند امروز تکلیف بر همه مردم و مسئولان است که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند. مقام معظم رهبری با تاکید خود حجت را بر تمام مسئولان و مردم تمام کردند. دولتمردان و مسئولان کشور باید در گام اول استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به عنوان الگو رعایت کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه این روزها آمار مبتلایان و افرادی که فوت می‌شوند مجددا رو به افزایش است، اظهار کرد: بر همه افراد لازم است که در مکان‌های عمومی و بخش‌هایی که مراجعات مردمی بالا است حتما از ماسک استفاده کرده و به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند. هر فرد با استفاده از ماسک یک قدم در راستای کاهش مبتلایان برمی دارد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید از شرکت در مراسم‌ها و اجتماعاتی که ضرورتی ندارد خودداری شده و جشن‌ها، بزرگداشت‌ها و پاسداشت‌ها برگزار نشود.

فیروزی در پایان تاکید کرد: در اماکن عمومی، وسائل حمل و نقل و هواپیما استفاده از ماسک باید به طور جدی دنبال شود چراکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با این ویروس امری اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

از وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در خصوص ارائه کالا برگ‌های الکترونیکی گزارش خواسته‌ایم/ مجلس اختیارات قانون بودجه را با شرط به دولت واگذار کرده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 7 =

دکمه بازگشت به بالا