تاکید ناجا بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت وقف برای امنیت

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا اسحاقی در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: با تلاش و پیگیری های مکرر مسئولان انتظامی در اعتماد نو به نقل از برنامه ششم توسعه یک سری تغییر و تحول اثربخش در حوزه ارتقاء زیرساخت های نظم و امنیت رقم خورد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت امنیت در همه ابعاد زندگی افراد یک جامعه افزود: در این رابطه مقام معظم رهبری اولین فردی بودند که در جلسات و نشست های متعدد با مسئولان و نهادهای مختلف، نقش مشارکت در امنیت را تبیین و بر همکاری و همراهی همه جانبه آحاد مردم با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی تاکید کردند. مقام معظم رهبری در این زمینه مثال دفاع مقدس را ذکر و بر نقش آفرینی همه مردم در عرصه نظم و امنیت تاکید کردند و بعد از این بود که دستورالعمل های قانونی ابلاغ و یک مجمع خیرین امنیت ساز نیز شکل گرفت و به استانداران، فرمانداران و دیگر مسئولان رده های دیگر تبیین شد تا به صورت بسیجی وار بخشی از توان، تجهیزات و امکانات موجود را به سمت تقویت امنیت جهت دهی کنند.

به گفته اسحاقی هم اکنون نیز مسئولان ارشد انتظامی که به شدت دغدغه توسعه امنیت پایدار و افزایش امنیت و آرامش آحاد مردم میهن عزیزمان را دارند در تلاش هستند در حوزه مجلس اقدامات خوبی رقم بخورد و انقلاب مشارکت مردم در نظم و امنیت استمرار یابد.

معاون مهندسی ناجا با قدردانی از مسولان انتظامی کنونی و سابق استان کرمان به سبب اهتمام در جلب مشارکت های سازنده مردمی بیان داشت: پلیس بیش از۱۳۰ ماموریت اصلی و صدها زیرشاخه در ارتباط با انجام وظایف خود دارد و همه مراجعان نیز از نیروی انتظامی ارائه خدمات مطلوب را انتظار دارند ؛ از اینرو خوشایندسازی محیط های انتظامی برای خدمات دهی بهتر به شهروندان بوده و رویکرد ما این است که همه مراجعان حتی گروه مجرمان در حوزه رسیدگی به موضوعات مرتبط با نظم و امنیت در یک محیط، شرایط و امکانات مناسب خدمات دهی بشوند.

جلوگیری از توزیع ۱.۵ تن گوشت و مرغ فاسد در فست فودها
هم اکنون بخوانید

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی تصریح کرد: باید گفت مردم کرمان در امور خیر و خیرات پیشتاز هستند چرا که اسوه شما حاج  قاسم سلیمانی است که اینگونه خواب و آسایش را از دشمنان می گیرد و این شخصیت همچون بسیاری دیگر برگرفته از همین مردم دیار کریمان هستند.

 اسحاقی با اشاره به در دست احداث بودن یک مقر انتظامی دیگر در رفسنجان ادامه داد: شهرستان رفسنجان رتبه برتر را از لحاظ حجم اعتماد نو به نقل از برنامه های خیرین در استان و حتی در سطح کشور دارد و باید این چراغ هر روز پر فروغ تر شود.

معاون مهندسی ناجا با اشاره به اینکه از نیت های خیر امنیت سازان استان کرمان و دیگر مناطق کشور استقبال می کنیم، یادآور شد: بیش از ۸۵ درصد از اقدامات ناجا به صورت ارائه خدمات به آحاد جامعه هستند پس وقتی فرد خیری در حوزه ارتقاء تجهیزات و امکانات انتظامی مشارکت کند در واقع به خود و به این قشر از جامعه خدمات رسانی کرده است و در این رابطه از رسانه های مختلف به ویژه صدا و سیما می خواهیم در امر ترویج مولفه وقف در امور مرتبط با نظم و امنیت فرهنگ سازی کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا