«یلدا» به جشنواره فیلم اسپلت کرواسی راه یافت

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پروژه، جشنواره مدیترانه‌ای اسپلت کرواسی که از ۱۲ تا ۲۱ تیرماه جاری در دومین شهر بزرگ کرواسی برگزار می‌شود، مهم‌ترین رویداد فرهنگی آدریاتیک به‌شمار می‌رود و هر سال گزیده برترین آثار سینمای اروپا و جهان را به نمایش درمی‌آورد.

امسال در بخش اصلی فیلم‌های بلند، ۱۰ فیلم انتخاب شده و «یلدا» محصول مشترک ایران، فرانسه، آلمان، سوییس، لوکزامبورگ و لبنان در کنار مادرسالار (ژور پالوویچ، کرواسی)، یک پسر (مهدی برساوی، تونس و فرانسه)، سول (کارلو سیرونی، ایتالیا و لهستان)، پشه (ژائو پینتو، پرتقال)، دو نفر ما (فلیپو منگتی، فرانسه)، قصه‌های بد(فابیو و دامیانو داینچنزو، ایتالیا و سوییس)، داستان‌های هویت( فرناندا والادس، مکزیک)، لورونا (جارو بوستامانته، گواتمالا) و سرقت قرن( آریل وینوگراد، آرژانتین) به نمایش درمی‌آید.

تاریخ نمایش «یلدا» یکشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ و در سالن بزرگ و روباز سینما باسویچه خواهد بود. این فیلم همچنین برای پخش سینمایی در کشور کرواسی خریداری شده است.

صدف عسگری، بهناز جعفری، بابک کریمی، آرمان درویش، فروغ قجابگلو، فرشته حسینی، زکیه بهبهانی، حسن جودکی، رامونا شاه، محمد ساربان، کمال هاشمی، بهرام افشار، فقیهه سلطانی و با حضور فرشته صدرعرفایی بازیگران فیلم «یلدا» هستند.

«یلدا» به تهیه‌کنندگی علی مصفا و با مشارکت موسسه فرهنگی مستقل بن‌گاه (مسعود و محمود بخشی) از اول تیرماه در سینماهای هنر و تجربه کشورمان نیز به نمایش عمومی درمی‌آید.

انتهای پیام

جزئیاتی از درگذشت و خاکسپاری یک بازیگر و خبرنگار جوان سینما
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا