باید بیش از گذشته حواسمان به نفوذی‌ها باشد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد، گفت: بخشی از این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون گرگ هستند ولی باز هم گرگ هنگام حمله از خود صدایی ایجاد می‌کند، ولی امروز برخی از دشمنان نظام همچون موریانه، از درون در حال نابود کردن کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: وقتی کشور از افراد دین‌دار، باتقوا و عالم خالی می‌شود، مجال برای حضور افرادی همچون طبری فراهم می‌شود که با رفتار خود، حتی نظر یک شخصیت عالم و بزرگ را نیز جلب می کند و با وجود ارائه گزارش‌ از رفتار وی، آنقدر اطیمنان از او پیدا کرده که حتی فکرش به این فساد نمی‌رسد.

علیزاده افزود: مقام اجرایی قوه قضائیه، نفر دوم این قوه است که همه قدرت، درهم و دینار و پول را در اختیار دارد، او بسیاری از افراد را به بهانه‌های مختلف آلوده می‌کند تا اگر روزی دستگیر شد، جامعه دچار پیچیدگی شود.

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با تلاش‌های رئیس قوه قضائیه، مبارزه با فساد از درون قوه و از حوزه ریاست آغاز شده تا این اطمینان به مردم داده شود که مبارزه با فساد با قدرت آغاز شده است.

وی یادآور شد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی بزرگی است که به برکت مجاهدت‌های بسیار به دست آمده، ایجاد نظام سیاسی مبتنی بر دین، آرزوی حضرت علی(ع) بود و امانتی است که باید قدردانی از آن را در خدمت صادقانه به مردم به جا آورد.

هفتمین اجلاس رسمی خبرگان در دوره پنجم دوم و سوم مهر برگزار می‌شود
هم اکنون بخوانید

نماینده ولی فقیه در حفاظت سپاه گفت: امروز پیام عدالت علوی به جای جای جهان مخابره شده و ملت‌های مظلوم این پیام را با جان و دل پذیرفته و به آن عمل می‌کنند که نمونه‌ای از آن را می‌توان در اعتراضات اخیر آمریکا مشاهده کرد، پیامی که شاید خودمان به درستی از آن استفاده نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر لزوم شناخت راه‌های نفوذ دشمن گفت: دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با ایجاد یأس و ناامیدی و شبهه‌افکنی در بین مردم و به ویژه جوانان، مسیر انقلاب را تغییر دهند که مقابله با این توطئه به بصیرت نیاز دارد.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجاهدت شهدای طلبه گفت: شهدای روحانیت که در حوزه تربیت جهادی شکل گرفتند، نه فقط بر روی منبر وعظ که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، اثربخشی خود را به اثبات رسانده و همواره در خط مقدم جبهه‌های جنگ، حضور داشتند.

وی در پایان سخنان خود افزود: روحانیون شهید، علم خود را با بصیرت عجین کردند؛ چرا که اگر علم، در حوزه اندیشه بماند ممکن است که برای امنیت بشریت مزاحمت ایجاد کند، چه بسیار عالمانی که به دلیل بی‌بهره بودن از بصیرت، در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی به کشور آسیب رسانده و ضررشان، به مراتب از دشمنان شناخته شده بیشتر است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا