وصیت‌نامه بیش از ۳۰۰۰ شهید زنجان آماده چاپ است

به گزارش ایسنا،‌ علی کاظمی با اشاره به اینکه کنگره ۳ هزار شهید استان زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه‌تمام و آغاز اعتماد نو به نقل از برنامه‌های جدی است، بیان کرد: در صورت انجام وظایف از سوی کمیته‌های کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان، می‌توان انتظار برگزاری بهترین مراسم را داشت.

وی خاطرنشان کرد: تغییر نام کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان به ۳ هزار و ۵۳۵ از سوی کمیته تکریم و جمع آوری اسناد ارائه شده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان کمتر از ۳۰۰۰ شهید دارد که خدمات دریافت می‌کنند، اما حدود ۶۰۰ شهید نیز دارای شناسنامه زنجان بوده و ساکن شهرهای دیگر هستند.

مدیرکل بنیاد استان زنجان افزود: در راستای گرامیداشت مقام این شهدا وصیت نامه آن‌ها در هشت جلد آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

کاظمی گفت: در نشست اخیر شورای سیاستگذاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان قرار شد با توجه به داشتن ۳ هزار و ۵۳۵ شهید در استان زنجان این کنگره تغییر نام دهد. محل اعزام و تولد بسیاری از شهدا زنجان بوده است یا متولد زنجان بوده و از شهر دیگری اعزام شده‌اند که تلاش شد متولدان زنجان به عنوان شهدای استان تلقی شوند.
انتهای پیام

برنامه سوگواری ماه محرم در دانشگاه‌های تهران اعلام شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا