هادی العامری: فتوای جهاد کفایی توطئه‌ای بزرگ علیه عراق را ناکام گذاشت

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز عراق، هادی العامری،‌ رئیس ائتلاف الفتح اظهار کرد: پاسخ‌گویی عظیم ملت عزیز و بزرگوار ما به فتوای مرجعیت و پیوستن جوانان مجاهد عراق به این میدان برای همه غافلگیرکننده بود و آن توطئه‌ای بزرگ که عراق را هدف گرفته بود، ناکام گذاشت.

وی افزود: همه گروه‌های مقاومت اسلامی نقش بزرگی در راه اندازی، آموزش، تکمیل و هدایت این تعداد بی‌شمار نیروی داوطلب و سرمایه‌گذاری روی آن داشتند که بهره‌مندی از آنها بهترین سرمایه‌گذاری در میدان نبرد بود.

العامری اظهار کرد: تمام گروه‌های عراقی موضعی متمایز و بزرگوارانه داشتند. ما در این نبرد به آن‌ها به خصوص پرشکان، مهندسان، اساتید دانشگاه‌ها و موکب‌های حسینی و غیره می‌بالیم.

وی با تاکید بر این نکته که موضع منطقه‌ای و بین‌المللی در حمایت از عراق به خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران که از همان لحظه نخست در این نبرد مقدس علیه تروریسم داعشی در کنار ملت عراق بود را فراموش نمی‌کنیم، افزود: این موضع تاثیر زیادی در تعیین نبرد داشت.

همچنین به گزارش العالم، رئیس ائتلاف الفتح گفت: امروز ششمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی و تاسیس حشد شعبی است، که نقش چشمگیری در خنثی کردن توطئه بزرگ علیه کشور و ملت عراق، بیرون راندن گروه تروریستی داعش و پایان دادن به یورش آن به شهرها ایفا کرده است.

العامری افزود: حشد شعبی از دل این امت و رنج‌های آن شکل گرفته است تا به عنوان بهترین مدافع این امت و اصول آن باشد و در آزادسازی این سرزمین از لوث داعشی‌های جنایتکار که این سرزمین را به فساد کشانده‌اند، سهیم باشد.

سفر هیأت بلندپایه امنیتی ترکیه به مصر برای عادی‌سازی روابط
هم اکنون بخوانید

وی در ادامه گفت: به همین مناسبت، به نیروهای حشد شعبی و مرجعیت عالی‌قدر که با فتوای خود توطئه خطرناک علیه عراق را متوقف کرد، تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا