دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان بیمارستان نیایش و آسایشگاه ثارالله

دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان بیمارستان نیایش و آسایشگاه ثارالله

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ماه ضمن بازدید از بیمارستان نیایش و آسایشگاه ثارالله تهران با جانبازان معزز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی پس از دیدار چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش خطاب به کادر درمانی این بیمارستان گفت: اگر درصدی از دعای جانبازان بستری در این بیمارستان شامل حال خادمان خود بوده و مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد آینده و زندگی شما تأمین خواهد شد.
معاون رییس جمهور با بزرگداشت رشادت‌های ایثارگران کشورمان تأکید کرد: خدمت به ایثارگران عزیز توفیق الهی و مایه افتخار و مباهات است و باید از فرصت خدمت به بهترین بندگان خداوند به خوبی بهره‌برداری کرد و نباید سرسوزنی برای خدمت به ایثارگران کوتاهی شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و حل مشکلات این عزیزان وظیفه مسئولان است و دیدار با ایثارگران عزیز در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش و آسایشگاه ثارالله دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و روند درمانی آنها این عزیزان قرار گرفت.
انتهای پیام

چرا سردیس های بدساخت همچنان نصب می‌شوند؟
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا