باید الگوی جدید مقابله با تحریم‌ها را ادامه دهیم/ به محض آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی به دنبال حل مشکلات اقتصادی خواهیم بود/ ساختار بودجه را تغییر می‌دهیم


باید الگوی جدید مقابله با تحریم‌ها را ادامه دهیم/ به محض آغاز به کار کمیسیون‌های تخصصی به دنبال حل مشکلات اقتصادی خواهیم بود/ ساختار بودجه را تغییر می‌دهیم

یک نماینده مجلس گفت: ارسال نفت از سوی ایران به ونزوئلا راه‌های عزتمندانه‌ای برای مقابله با تحریم پیش روی ما قرار داد و باید این الگوی جدید مقابله با تحریم را ادامه دهیم‌.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، در واکنش به تحریم ۱۲۵ نفتکش و کشتی از سوی ایالات متحده آمریکا گفت: نفتکش‌هایمان را به ونزوئلا فرستادیم تا فرآوردهای نفتی را که تولید کردیم به این کشور ببرند که این یک الگوی جدید برای مقابله با تحریم‌ها بود. 

نماینده مردم تبریز تاکید کرد: نکته قابل توجه در این مین این است که بدون توجه به تهدیدهای آمریکا نفتکش‌هایمان را با پرچم جمهوری اسلامی و با رویکرد عزتنمدانه به کشور ونزوئلا فرستادیم.

وی ادامه داد: مبدا که ما باشیم و مقصد که ونزوئلا باشد هر دو تحریم هستیم و اعتقاد دارم با همین رویه باید پیش برویم، آمریکا که ما را تحریم کرده است حال می‌خواهد یک وجب باشد یا صد وجب. صد کشتی که سهل است اگر همه کشتی‌هایمان را تحریم کنند ما دیگر باید با همین الگوی جدید پیش برویم و تحریم‌ها را یکی پس از دیگری کنار بزنیم.

میزتاج الدینی درباره پیگیری حل مشکلات معیشتی و اقتصادی در مجلس گفت: به محض اینکه کمیسیون‌های تخصصی شکل بگیرد، برای هرکدام یک طرح‌ها و اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی داریم و درصدد حل مشکلات اقتصادی برخواهیم آمد؛ مثلا در کمیسیون عمران مسئله مسکن را پیگیری می‌کنیم و یا در اقتصاد به دنبال اصلاح نظام بانکی خواهیم رفت و در اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه ساختار بودجه را تغییر خواهیم داد.

سیاوشی: عملکرد صداوسیما نباید به سمتی می‌رفت که ورود مصداقی رهبری لازم شود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا