امروز ثابت شده که پشت حمله داعش به مجلس سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه بودند


امروز ثابت شده که پشت حمله داعش به مجلس سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه بودند

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمله داعش به مجلس اگرچه ظاهرا یک حمله تروریستی بود، اما امروز ثابت شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه نیز پشت آن حادثه بودند.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد حمله تروریستی داعش به این نهاد گفت: امروز یادآور حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی است و اجازه می‌خواهم از شهدای حمله تروریستی آن حادثه یادی کنم. حادثه صورت گرفته نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ایران دیده است و اگر نباشد مجاهدت سربازان وطن در خاک و مرزها چه‌ها که نمی‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی نباشد، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی علیه ملت ایران مضایقه نمی‌کند. گرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود، اما امروز ثابت شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه نیز پشت آن حادثه بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دستشان می‌رسید برای کشتار دسته جمعی در خیابان‌های تهران هم اعتماد نو به نقل از برنامه داشتند. شاهدان آن حادثه نیز قهرمانان ملی هستند که خون پاک آنها ارزش جهاد در مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند.

قالیباف در آخر گفت: قهرمانان‌های این حادثه همان‌های هستند خون پاکشان به وسلیه داعش ریخته شد و به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم.

ستاد دیه اعلام کرد: آزادی ۱۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در "دهه کرامت"
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا