جزئیات حادثه سرسره بادی توچال/ پلمپ ۴ وسلیه شهربازی توچال

محمد تقی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: روز گذشته سرسره بادی در شهربازی کوچک ایستگاه یکم توچال دچار مشکل می‌شود که در هنگام بروز این حادثه ۱۵ نفر از این دستگاه استفاده می‌کردند که براثر حادثه حدود ۵ نفر مصدوم می‌شوند و یکی از آنها حالش وخیم گزارش شده است.

وی  افزود: شورای فنی استان تهران در سال گذشته مصوبه‌ای داشت که طی آن اداره کل استاندارد براساس وظیفه ذاتی مأمور شده بود همه شهربازی‌های استان تهران را چک و بازبینی کند که اتفاقا در پی این بازبینی‌ها به این شهربازی اخطار لازم داده شده بود و تاکید شده بود که از وسایلی که مجوز سالیانه و استاندارد دریافت نکرده‌اند استفاده نکند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: حق بهره برداری از این وسایل منوط به طی شدن فرآیند لازم کسب مجوزها و استاندارها شده بود که متاسفانه بهره بردار این کار را انجام نداده و در آستانه تعطیلات این اتفاق در شهربازی ایستگاه یکم توچال رخ داده است.

تقی زاده تاکید کرد: درحال حاضر ۴ دستگاه این شهربازی پلمب شده و به این ترتیب از فعالیت آنها تا کسب مجوز سالیانه جلوگیری خواهد شد. بهره برداری از این دستگاه‌ها منوط به کسب مجوز و لحاظ کردن استانداردهای لازم است.

انتهای پیام

لزوم سنجش نتایج عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطح استان تهران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هفده =

دکمه بازگشت به بالا