ابراز خرسندی سفیر اتریش از حضور و تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشورش

به گزارش ایسنا، استفان شولتز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس جنگ خرمشهر در کیش به اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی مشترک سفارت اتریش و سازمان منطقه آزاد کیش برای حضور مردم کشورش در جزیره کیش اشاره و اظهار کرد: در ایران همیشه چارچوب‌هایی وجود دارد و در حال حاضر در حال رایزنی برای امضای تفاهم‌نامه‌ای بین دو کشور برای داشتن اعتماد نو به نقل از برنامه مشترک هستیم.

سفیر اتریش در ایران که اولین‌بار در بهمن‌ماه و آغاز اپیدمی کرونا در کیش حضور داشته، از حضور دوباره خود در جزیره و اولین مسافر بین‌المللی بودن این منطقه بعد از دوران محدودیت سفرها، ابراز خرسندی کرد و گفت: آمدن به کیش را خصوصا در ماه مبارک رمضان، برای خود افتخار می‌دانم.

وی از آب‌های گرم خلیج‌فارس به عنوان اولین جاذبه و مزیت کیش نام برد و ادامه داد: طبیعت این جزیره، آن را در جهان متمایز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اتریش، تنها کشور غربی در ایران است که دارای موسسات فرهنگی است، بیان کرد: تنها در سال گذشته ۱۳۰ ایونت توسط این موسسه فرهنگی در ایران برگزار شده است.

سفیر اتریش برگزاری نمایشگاه‌های هنری و ارائه و معرفی غذاهای اتریشی حلال را از اعتماد نو به نقل از برنامه‌های این کشور برای اجرا در ایران عنوان کرد.

شولتز با ابراز خرسندی از حضور و تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کشور اتریش طی چند سال گذشته، گفت: اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا در صورت صعود و حضور تیم ملی فوتبال اتریش در جام جهانی قطر، اگر به‌خاطر قراردادهای از پیش تعیین‌شده، امکان حضور و اردو در جزیره کیش را نداشتیم، مسابقات دوستانه‌ای بین تیم‌های دو کشور برگزار شود.

دستور فرمانده کل سپاه به سپاه‌های استانی و یگان‌های امدادی بسیج
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 1 =

دکمه بازگشت به بالا