اعلام قوانین و مقررات آزمون وکالت ۱۳۹۹ مرکز وکلای قوه قضائیه


اعلام قوانین و مقررات آزمون وکالت ۱۳۹۹ مرکز وکلای قوه قضائیه

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، جدول قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون وکالت سال ۱۳۹۹ که سؤالات این آزمون در قلمرو آن‌ها طرح خواهد شد را در هفته نامه «حامی عدالت» منتشر کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون وکالت سال جاری در هفته‌نامه این مرکز -که هر هفته از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه چاپ و بر روی گیشه روزنامه فروشی‌های سراسر کشور به فروش می‌رسد-، منتشر شده است.

مرکز وکلای قوه قضائیه ضمن اعلام اینکه «آخرین اخبار مرتبط با حوزه های حقوقی، قضایی، وکالت، کارشناسی رسمی، مشاورین خانواده و نکات آموزشی ویژه آزمون‌ها در هفته نامه «حامی عدالت» منتشر خواهد شد» گفت: به اطلاع داوطلبان محترم آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال جاری می‌رساند که سوالات آزمون وکالت سال ۱۳۹۹، از حدود و ثغور قوانین و مقررات ذکر شده در جدول اعلام شده و نیز آراء وحدت رویه مرتبط طراحی می‌شود.

مرکز وکلای قوه قضائیه هم چنین خبر داد: شایان توجه است امکان طرح سوال ترکیبی یا از منابع هر درسی در درس دیگر وجود دارد و بدیهی است این اطلاعیه صرفاً در مورد آزمون سال ۱۳۹۹ است و در سنوات بعدی تصمیم مقتضی به موقع اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

 

پاسخ دفتر آیت‌الله سیستانی به استفتائی درباره کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =

دکمه بازگشت به بالا