دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت فقیه است


دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت فقیه است

رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای واقعی و مجازی گفت: دشمنان این مرز و بوم به دنبال جدایی مردم از ولایت فقیه می باشند و امروز بیشتر از هروقت دیگر درصدد هستند که مردم ما دست از پشتیبانی ولایت فقیه زمان خود بردارند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: ماه مبارک رمضان ماه رهایی از دوزخ، بهشتی شدن، سامان بخشیدن به دنیا و آخرت و ماه شایستگی برای لقاءالله و دیدار خداست و آن کس که ماه رمضان را می‎شناسد تمام سال منتظر آمدن این ماه مبارک و بهره بردن از فیوضات این ماه است.
وی افزود: شب های قدر از بهترین شب ها برای نزدیکی و قرب به پروردگار می باشد و تمرین بندگی و راز و نیاز در این شب بهترین فرصت برای پالایش روح و زدودن گرد و غبار از جان آدمی است.
حجت الاسلام قاضی با اشاره به آداب و اعمال لیالی قدر تصریح کرد: در این شب ها اعمالی همچون غسل، احیا داشتن و نخوابیدن، قرائت قرآن، ادعیه و زیارات از جمله زیارت امام حسین (ع) و دعای جوشن کبیر و لعن بر قاتل امیرالمومنین (ع) وارد آمده است و در روایات ارزش تفکر در این شب ها را از هزاران سال عبادت و بندگی بالاتر شمرده اند.
وی با اشاره به تبلیغات سو دشمن در فضای واقعی و مجازی گفت: دشمنان این مرز و بوم  به دنبال جدایی مردم از ولایت فقیه می باشند و امروز بیشتر از هروقت دیگر درصدد هستند که مردم ما دست از پشتیبانی ولایت فقیه زمان خود بردارند همانطور که به گفته شهید مطهری این جهل و جمود فکری مردم بود که باعث به شهادت رسیدن امیرالمومنین علی (ع) و پشت کردن به ولی فقیه زمان خود شد.
حجت الاسلام قاضی ضمن تشویق جوانان به مطالعه نهج البلاغه افزود: اهمیت این کتاب شریف به حدی است که دانشمند مسیحی جرج جرداق بیش از ۲۰۰ مرتبه‌ آن را مطالعه کرده و به گفته وی هربار به یافته های جدیدی دست پیدا میکرده است و توصیه بنده به همه شما عزیزان مطالعه این منبع غنی و همیشه پویا دین مبین اسلام می باشد.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در پایان خاطرنشان کرد: این فرصت ها زود گذر و تکرار ناپذیر هستند و توصیه من به همه شما عزیزان این است که قدر لحظه به لحظه این ماه مبارک و به خصوص لیالی قدر را بدانید و هم چنین با توجه به بازشدن مساجد و اماکن مذهبی در این شب های عزیز، ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی با حضور در این گونه مجالس از فیوضات و برکات کامل این شب های عزیز بهره کافی را ببرید.

عمده توافقات سفر نخست وزیر عراق به ایران اقتصادی است
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا