دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند


دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند

سخنگوی دولت با بیان اینکه حفظ جان مردم به طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است، تاکید کرد: بنابراین دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می کند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در رشته توئیتی با بیان اینکه حفظ جان مردم به طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است، تاکید کرد: بنابراین دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

ربیعی افزود: حفظ سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت نیازمند پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک است که بر اثر بیکاری و کاهش درآمد اجتناب‌ناپذیر دچار بحران می‌شوند.

وی تصریح کرد: حفظ جان مردم به طور توأم هم در برابر کرونا و هم در برابر اثرات وخیم اقتصادی رویکرد اصلی دولت است. بنابراین دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند. هر چندطرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی و تعادل میان سلامت و اقتصاد وقتی جواب خواهد داد که سرمایه اجتماعی در بالاترین سطح خود باشد.

ربیعی گفت: ما باید به یک جهش در تولید سرمایه اجتماعی نیز برسیم. در صورت افزایش اعتماد میان مردم و حاکمیت و ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد، ایران می‌تواند مدلی قابل قبول به دنیا عرضه کند.

صادرات غیرنفتی ایران به ۱۷.۸ میلیارد دلار رسیده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا