حل مشکلات اقتصادی با جهش تولید رقم خواهد خورد

جمشید ملارحمان – مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر – در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون شک “جهش تولید” در امتداد شعار سال گذشته و رونق تولید خواهد بود. تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله “تولید” نشان از اهمیت بسیار زیاد این مسئله برای اقتصاد کشور دارد.

او با بیان اینکه سال گذشته در منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر قدم‌های بسیار بزرگی در حوزه تولید برای کشور برداشته شد، گفت: شعار رونق تولید در این منطقه به خوبی تحقق پیدا کرد و به همت پرسنل زحمتکش شاغل در منطقه رکوردهای تولیدی بسیار خوبی به ثبت رسید. بسیاری از طرح‌های بزرگ این منطقه، در حضور رییس جمهور و مقامات دولتی به افتتاح و بهره‌برداری رسید.

وی افزود: طرح‌های بزرگ و ملی که در منطقه گل‌گهر، توسط شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت‌های زیرمجموعه، در حال اجرا هست، در سال ۱۳۹۹ در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید با عزم و اراده پرسنل شاغل در مجموعه با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و اجرای طرح های جدید با بهره‌گیری از متخصصان، آغاز خواهد شد.

ملارحمان با تاکید براینکه جهش تولید می‌تواند مشکل بیکاری، تورم و نقدینگی را برطرف کند، اظهار کرد: مطمئنا نگاه حاکم بر مجموعه گل‌گهر در سال جدید اجرای سیاست‌ها بریا تحقق جهش تولید و همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد بود.این دو مقوله به طور ویژه در مجموعه گل‌گهر نصب‌العین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

شاهد فاصله گرفتن کشورها از دلار هستیم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا