افتتاح ادامه آزادراه همت

جلال بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزادراه در سه قطعه ساخته شده است که قطعه اول آن از انتهای اتوبان شهید خرازی در مرز استان البرز به طول پنج کیلومتر ساخته شده و طی شش سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: قطعه دوم این آزادراه از انتهای قطعه یک یعنی گرمدره به طول ۵.۱ کیلومتر تا شهرک جهان نما ادامه دارد و قطعه سوم از شهرک جهان نما تا قبل از تونل امیرکبیر به طول ۴.۵ کیلومتر است که این آزادراه را به کنارگذر شمالی کرج متصل می‌کند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: ادامه آزادراه تهران – شمال در واقع قطعه دوم و سوم بوده که پس فردا افتتاح می‌شود و می‌تواند مشکل ترافیک را از این منطقه حل کند.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه اعلام کرده بود که این هفته ادامه آزادراه شهید همت افتتاح می‌شود و مشکلات ترافیکی مسافران بین تهران و کرج حل خواهد شد. البته قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی صورت گرفته و با وجود بارش‌ها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

ارائه تسهیلات برای سرمایه گذاری در منطقه لامرد+فیلم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا