کاشت نهال مهربانی در موزه آینه و روشنایی پس از کرونا

«محمدعلی نائب حسینی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری ایسنا، از اجرای طرح درختکاری به نام بازدیدکنندگان موزه قصر آینه خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته در پذیرایی از تعدادی از بازدیدکنندگان این موزه با میوه‌های درختان محوطه موزه، شاهد استقبال آنان از کاشت درخت میوه به نام افراد در موزه بودیم.

وی با بیان این که در مناسبات مختلف در ماه اسفند درختان میوه متعددی در محوطه این موزه به نام بازدیدکنندگان کاشته شده است، گفت: در این ماه بیش از ۲۲ اصله درخت میوه شامل سیب و پرتقال به موزه آینه و روشنایی یزد در مناسبت‌های مختلف روز درختکاری، روز پدر، روز مادر و مناسبات شخصی مانند علاقه به موزه و یادگاری سالگرد ازدواج، اهدا شد.

این مسئول با بیان این که این طرح به دلیل شیوع کرونا در حال حاضر متوقف شده است، گفت: تا قبل از تعطیلی موزه در تماس‌های متعدد تلفنی، بازدیدکنندگان نسبت به کاشت نهال استقبال نشان می‎دادند.

نائب حسینی با تاکید بر این که پس از بحران کرونا و همزمان با فرا رسیدن روزهای خوب در سال آینده، این طرح در بازدیدهای خانوادگی ادامه خواهد داشت، گفت: طرح کاشت نهال مهربانی در موزه‌ آینه روشنایی پس از بحران کرونا با اهدای درختان مختلف از سوی بازدیدکنندگان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام

محسن تنابنده با سریالی عاشقانه در شبکه نمایش خانگی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا