مدیرکل تعزیرات تهران: قیمت ماسک و دستکش افزایش نیافته است

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کشفیات ماسک و دستکش اظهار کرد: کل مکشوفات ما در بحث ماسک نزدیک به ۵ میلیون بوده و ۵ کانتینر نیز دستکش کشف کردیم که حدود ۱۷۰۰ کارتن می‌شود.

وی افزود: رقم متنابهی نیز مواد ضد عفونی کننده کشف شده است و فعلا مورد جدیدی نداشتیم.

وی در رابطه با اینکه موارد کشف شده چه می‌شود، گفت: وزارت بهداشت بخشنامه‌ای برای ما صادر کرده که رئیس سازمان تعزیرات هم گفتند طبق آن عمل شود که تحویل هیات امنای ارزی وزارت بهداشت شود و آنها بین مراکزی که مد نظر خودشان است توزیع می‌کنند، چون ریاست و مدیریت مباحث مربوط به این بیماری و ویروس با خود وزارت بهداشت است، ما به آنها تحویل می‌دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران در رابطه با اینکه آیا در داروخانه‌ها ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی ‌توزیع شده، گفت: از دو روز پیش توزیع شروع شده و به ترتیب به داروخانه‌ها باید داده شود و تولید هم افزایش پیدا کرده است و امیدواریم طی یکی دو روز آینده توزیع افزایش یابد.

وی افزود: خودم هم مشاهده کردم که خوشبختانه چند تا از داروخانه‌ها ماسک و همه مواد ضد عفونی کننده داشتند، ولی این کافی نیست و به نظرم باید توزیع سریع‌تر شود تا مردم به مشکل نخورند.

اسفنانی در مورد اینکه آیا افزایش قیمتی در مورد ماسک وجود داشته یا خیر، اظهار کرد: افزایش قیمتی در این رابطه نداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: گشت‌های تعزیرات کماکان و به طور جدی ادامه دارد و مردم در صورت مشاهده تخلفات را به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات اعلام کنند.

برگزاری پنجمین همایش استادان زبان فارسی و ایران‌شناسان روسیه
هم اکنون بخوانید

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران در پایان گفت: حتماً اسامی متخلفین را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =

دکمه بازگشت به بالا