هپکو اگر خوش‌قولی کند از بن بست خارج می‌شود/وضعیت آذرآب رو به بهبود است

سیدعلی آقازاده امروز شنبه دهم اسفندماه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده در راستای  برون رفت از موانع تولید شرکت هپکو و اقداماتی که جهت برگرداندن این شرکت به سازمان خصوصی سازی صورت گرفت، نهایتا منجر به تشکیل جلسه‌ای در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تهران به ریاست معاون اول رئیس جمهور شد.

وی ادامه داد: خرید ماشین آلات برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با پرداخت هزینه آن از سوی دولت یکی از مصوبات مهم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهور بود که این سفارش به شرکت هپکوی اراک واگذار شد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: در این جلسه موضوع خرید ماشین آلات برای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تعیین تکلیف شد و نهایتا مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان در جلسه چهارشنبه هفته گذشته هیات دولت به تصویب رسید و این پول ظرف حداکثر دو هفته آینده به سازمان راهداری برای خرید ماشین آلات از شرکت هپکو تخصیص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: این مبلغ پس از عقد قرارداد و تشریفات اداری در قبال ساخت و تولید ۲۰۴ دستگاه گریدر از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به مرور به  شرکت هپکو اراک پرداخت خواهد شد.

آقازاده با تاکید بر اینکه واگذاری سفارش ساخت و  تولید ماشین آلات راهداری به شرکت هپکوی اراک در صورت خوش قولی این واحد تولیدی و صنعتی استمرار خواهد یافت، افزود: در صورتی که شرکت هپکو در عمل به تعهدات خود خوش قولی کند، میزان سفارشات واگذاری افزایش خواهد یافت و از بن بست خارج می شود.

هکرها به جای بیت کوین سراغ یک رمزارز دیگر رفتند
هم اکنون بخوانید

وی با اشاره به عدم خوش قولی هپکوی اراک در چند قرارداد تولید و ساخت ماشین آلات در گذشته، اظهار کرد: امیدواریم این شرکت در این قرارداد یک رفتار مسئولانه از خود نشان دهد و به تعهدات خود در مدت زمان مشخص شده عمل کند تا در چرخه تولید قرار گیرد.

استاندار مرکزی در خصوص شرت آذرآب اراک نیز گفت: وضعیت شرکت آذرآب رو به بهبود است و توانسته است حقوق معوقه کارگران را پرداخت کند.

وی بیان کرد: واگذاری شرکت واگن پارس نیز به مجموعه مپنا به عنوان یک دستور کار جدی مطرح است و در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا