پخش برنامه "آموزش مکمل" دانش آموزان فقط در شبکه آموزش

به گزارش ایسنا، فریبرز حمیدی با اشاره به اینکه اعتماد نو به نقل از برنامه “آموزش مکمل” دانش آموزان از امروز شنبه و از طریق شبکه آموزش (شبکه ۷ سیما ) پخش می‌شود، اظهار کرد: اعتماد نو به نقل از برنامه آموزش مکمل برای”استمرار فعالیت یادگیری” و جبران بخشی از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان به دلیل تعطیلی مدارس ناشی از انتشار ویروس کرونا در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برای تدریس دروس جبرانی از سوی وزارت آموزش و پروش در حال حاضر هیچ سامانه‌ای معرفی نشده است، اظهار کرد: با توجه به تجربیات گذشته ممکن است برخی افراد در شبکه‌های مجازی اقدام به انتشار چنین موضوعی کرده و با هدایت خانواده‌ها به سامانه‌های مجعول، از آنها در جهت اهداف خود بهره‌برداری کنند. بنابراین خانواده‌ها مراقب این سودجویی‌ها باشند و هر فعالیتی را فقط از طریق شبکه‌های رسمی پیگیری کنند.

حمیدی پورتال وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir را مرجع این اخبار معرفی و بر پیگیری اخبار حوزه آموزش و پرورش از طریق مراجع رسمی تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اعتماد نو به نقل از برنامه تلویزیونی آموزش مکمل برای دوره های مختلف تحصیلی ازطریق شبکه آموزش (شبکه۷) به طور زنده و از روز شنبه ۱۰ اسفند پخش می‌شود.

انتهای پیام

ایجاد مسائلی علیه امنیت مردم، خط قرمز مسئولان و نظام است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا