معاون فرمانداری دلگان: با شایعه پراکنان کرونایی برخورد می شود

خدابخش فقیرشاهی در گفت و گو با ایسنا افزود: تمامی مدارس و حوزه های علمیه دلگان گندزدایی و ضد عفونی می‌شود. 

وی اظهار داشت: نگرانی جامعه نسبت به این بیماری طبیعی است اما برخی افراد ماجراجو و ناآگاه، سهوا و یا عمدا و تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای اقدام به شایعه پراکنی و مرده سازی می‌کنند که تعدادی شناسایی و مراحل برخورد قانونی در حال پیگیری است.

وی گفت: شبکه بهداشت و درمان دلگان اقدامات خوب پیشگیرانه و اطلاع رسانی چهره به چهره ای را آغاز نموده و طبق دستور فرماندار شهرستان یک تیم برای بازرسی از اماکن پرجمعیت تشکیل تا اقدامات لازم درخصوص گندزدایی و ضدعفونی‌ در صورت لزوم صورت گیرد.

وی گفت: ضرورتی به ترساندن و ایجاد التهاب کاذب در جامعه وجود ندارد و مورد مثبتی از کرونا در دلگان ثبت نشده است و اکنون بهترین اقدام در پیشگیری و رعایت بهداشت شخصی و اجرای دستورالعملهای پیشگیرانه ای که از رسانه ها منتشر می‌شود، می باشد و اگر مواردی از احتمال شیوع وجود داشت میتوان با اطلاع رسانی به موقع به بهورزان و عوامل بهداشتی وارد مرحله آزمایش و.. شد.

معاون فرماندار دلگان ادامه داد: برای پیشگیری از وقوع ویروس کرونا  تمام مدارس و حوزه های علمیه این شهرستان ضدعفونی می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است.

فقیرشاهی با اشاره به اینکه در قم تعداد زیادی طلبه دلگانی و بزمانی تحصیل می‌کنند و با توجه به تعطیلی حوزه های علمیه قم، به نامبردگان توصیه شده تا زمان اطمینان از سلامت فردی و بهره گیری از امکانات کنترل سلامتی خود در قم بمانند که با همکاری ایشان عده زیادی از طلاب در قم به سر می‌برند و تعدادی نیز که به دلگان عزیمت نموده اند تحت آزمایش قرار خواهند گرفت و در این راستا همکاری سازمان تبلیغات شهرستان بسیار مطلوب بود.

دیدار مدیران کل کنسولی ایران و سوئیس در تهران
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − سه =

دکمه بازگشت به بالا