جزییات سفر ایرانی‌ها به عراق به دنبال شیوع کرونا

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، محمد آزاد – سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت- با بیان این‌که به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه، چهارم اسفند ماه به عتبات عالیات کاروانی اعزام نمی‌شود، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور است.

وی افزود: روز دوشنبه نیز مسئولان ذیربط درباره موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: براساس تصمیم گرفته شده، زائرانی که در دو کشور طی روزهای گذشته حضور داشته‌اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی اتخاذ شود و به طور قطع بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم و متقاضیان تشرف به عتبات عراق رسانده می‌شود.

عراق به دنبال شیوع ویروس کرونا از روز گذشته مرزهای زمینی با ایران را بسته و پروازهایش را در این مسیر برای سه روز به حالت تعلیق درآورده است.

انتهای پیام

جشنواره سینما حقیقت پوست‌اندازی می‌کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا