بیانیه ائتلاف وحدت ملی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی


بیانیه ائتلاف وحدت ملی در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

ائتلاف وحدت ملی در بیانیه‌ای مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، متن بیانیه ائتلاف وحدت ملی به شرح ذیل است:

بسمه ای تعالی

در حالی قدم به عرصه یازدهمین دور از انتخابات مجلس میگذاریم که نگرانی‌ و دغدغه مردم را جهت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح درک می‌کنیم. مردم شریف ایران عزیز شما حق دارید در قبال سرنوشت‌تان حساس و پیگیر باشید. نتیجه انتخابات پیش رو بی تردید می‌تواند نوید بخش روزهای خوبی در شروع چهل ساله دوم انقلابی را فراهم نماید و زمینه ساز انتخاباتی با افزایش مشارکت باشد تا سرنوشت این مردم و آینده فرزندانمان را رقم بزند. انتخابات سراسری دوم اسفند ماه در حقیقت، جلوه‌گاه تلاش بی‌وقفه مردم و حاکمیت برای اقتدار نظام در عملگرایی به ارتقاء معیشت، رفاه و منزلت اجتماعی یکایک مردمانمان خواهد بود.

ائتلاف وحدت ملی از بدو اعلام موجودیت با اجتناب از واگرایی نامطلوب و دوری گزینی از تخطئه، سیاه نمایی و مواجهه غیر عقلانی در تخریب سایر جریان های سیاسی در فضایی آرام و بدور از هر هیاهویی با بهره‌گیری از  متدهای علمی و اجرایی و دوری از تبعیض سعی در شناسایی کاندیداهای اصلح سراسر کشور داشته است و با شعار رفاه – تحول – پیشرفت  و اهتمام بر ایجاد ساختاری نظام مند بر تقویت اعتماد عمومی وارد عرصه انتخابات شده است ؛ که با حمایت و همراهی هموطنان، طبعاً برآیند آن پس از انتخابات نتیجه ای است که موید تمایل کلیه مردم شریف ایران به تحول واقعی با بهره گیری از افراد دارای تخصص ، تعهد ، کارآمدی و تفکر جوان می باشد.

نشان افتخار امپراطوری ژاپن به سفیر اسبق ایران اهدا شد
هم اکنون بخوانید

لذا ائتلاف وحدت ملی به دور از موازین غیراخلاقی سیاسی به دنبال رقابتی سالم خواهد بود که بر اساس اندیشه و با استفاده از ظرفیت های متخصصین و نخبگان کشور و با معرفی لیستی کارآمد در سراسر کشور  خارج از هرگونه زد و بند و داشتن پشتوانه خانوادگی (ژن خوب) سیاسی و اقتصادی و با عبور از دوقطبی سنتی و چهره های تکراری ناکارآمد بدنبال ایجاد جریان مستقل و مردم نهاد است  تا گام دوم انقلاب را پس از گام اول که نهال آن را بنیانگذار کبیر انقلاب آبیاری نمودند در راستای منویات خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب محکم تر بردارد و با پشتوانه ی مردمی قوی انتخاب را به مردم آگاه و شریف ایران خواهد سپرد که استمرار چنین رویه ای می تواند زمینه ساز فرآیندی مطلوب در آینده شود.

طبیعی است که هیچ فرد منصفی گزاره «وجود تضارب آراء و اختلاف دیدگاه» را مردود نمی داند، لیکن برونداد چنین گزاره ای الزاما باید به حل مشکلات و معضلات جاری این مردم منجر شود. اکنون زمانی است که با بصیرت مضاعف، بایستی ضرورتا سره از ناسره را جدا کنیم و با انتخاب اصلح ، اقدامی جدید در پیگیری مطالبات مردم را رقم بزنیم و پاسخگوی مطالباتشان در پس این حضور گرم و خالصانه باشیم.

ائتلاف وحدت ملی بدور از هر گونه جهت گیری در انتخابات پیش رو ،اهداف و اعتماد نو به نقل از برنامه های اعلامی خود را همسو با همه ی مردم شریف ایران می داند و کمک می کند افرادی را که کماکان در تردید به سر می برند، به مداقه و مقایسه اعتماد نو به نقل از برنامه های اعلامی و با ارائه لیست های انتخاباتی خود در سراسر کشور دعوت می کند تا در روز ۲ اسفند ماه جاری و روز سرنوشت ساز، در انتخاب خود انتخابی خوب و موثر داشته باشند.

آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات علمی نیازمند اصلاح و کارآمدسازی است
هم اکنون بخوانید

بدیهی است که همگان باید به تعهد عملگرایانه افراد توجه کنیم که اتخاذ این شیوه بلاشک به صواب و ثواب قرین تر خواهد بود.و در انتها به مردم عزیز خود اطمینان می‌دهیم که تلاش ما براى تحکیم مردم سالارى  و انتخاب اصلح دوام دارد و از آرای پاک شان به هر قیمت دفاع می‌کنیم.

پس بایستی همواره به گفته خداوند ایمان داشته باشیم که «سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر به دست خودشان»

العاقبة للمتقین

ائتلاف وحدت ملی

index

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا