نزاع در نوشهر باعث کشته شدن یک جوان شد

طبق گفته شاهدان، ساعاتی قبل در روستای ملکار نوشه، دو برادر با قمه و اسلحه وارد یک قلیان‌سرا شدند و جوانی ۲۵ ساله را به وسیله ضربات قمه و شلیک گلوله از ناحیه شکم و قلب و پهلو به شدت زخمی کردند.
فرد مجروح که دچار خونریزی وسیع شده بود، توسط نیروهای مردمی به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر انتقال یافت اما متاسفانه اقدامات و تلاش کادر پزشکان این مرکز درمانی برای احیا فرد مضروب موثر واقع نشد و جوان یاد شده به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده به نقاط حیاتی بدن فوت کرد. 
به دنبال گزارش ماجرای نزاع منجر به قتل به نیروی انتظامی سریعا موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان امورجنایی برای دستگیری ضاربان فراری کماکان ادامه دارد.
محمد سلطان تویه رییس بیمارستان نوشهر در گفت‌وگو با ایسنا با تائید خبر فوق با بیان اینکه جوان نوشهری با اصابت شلیک گلوله از پای در آمد، گفت: در ساعت ۱۷ امروز جمعه ۱۸ بهمن ماه جوانی ۲۵ ساله که به شدت مجروح شده بود با ماشین شخصی با بیمارستان شهید بهشتی آورده شد.
وی تصریح کرد: بلافاصله کادر پزشکی نسبت به مداوای شخص مجروح که از ناحیه سینه با شلیک اسلحه به‌شدت مجروح شده بود پرداختند و متخصص جراح و بیهوشی نیز بر سربیمار حاضر شدند.
رییس بیمارستان نوشهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که اصابت گلوله از فاصله نزدیکی بوده به ریه‌ها و کبد مصدوم آسیب زیادی وارد کرده بود و با وجود تلاش کادر درمان و تزریق چند واحد خون به علت شدت جراحات جان باخت.

لزوم افزایش امید و نشاط در جامعه توسط شهرداریهای استان تهران
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا