فرمانده ناجا: دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در یادواره شهدای انقلاب شهرستان کاشان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهدای عزیز ما وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، آنها چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن در دفاع از حرم که داوطلبانه رفتند و به شهادت رسیدند و چه شهدای نیروی انتظامی، همگی اثبات کردند که مثل دورانی که گوش به فرمان امام بودند الآن هم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی افزود: این عزت، آبرو ، ایستادگی ، مقاومت و قدرت ما به خاطر شهداست و  جبهه مقاومت هم امروز  به همین شهدای ما تاسی می کنند. امروز سران جبهه مقاومت  از شهید کریمی، شهید خرازی، شهید همت و شهدای دفاع مقدس ما یاد می کنند. امروز الگوی مبارزان در عراق، یمن و فلسطین شهدای ما هستند.

فرمانده ناجا ادامه داد: شهدا راه را به ما نشان دادند و ما باید آن مسیر را برویم و وظیفه مسئولان هم در این راه مشخص است. خواسته شهدا را باید بروند و غیر از این اگر بروند به بی راهه رفته اند.

سردار اشتری پیام شهدا را پیروی از ولایت عنوان و اظهار کرد:  براساس آماری که به دست آمده بیشترین مطلبی که در وصیت نامه شهدا به آن اشاره شده پیروی از امام و مقام معظم رهبری است. به صورت میانگین هر شهید ۳ مرتبه این وصیت را به اطرافیان خودش کرده است.

وی افزود: امروز اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند، اگر می خواهیم کشور پیشرفت کند و درمقابل زورگویی استکبار جهانی بایستیم باید از مرجع و رهبر خود پیروی کنیم که خیر دنیا و عاقبت ما هم در این است؛ البته شما این امر را اثبات کرده اید.

۳۸۶ فوتی جدید کرونا در کشور / ۱۴۱۴۱ بیمار دیگر شناسایی شدند
هم اکنون بخوانید

فرمانده ناجا بیان کرد: امروز در راس کشور ما شخصی است که به همه موضوعات اشرافیت کامل دارد و حکیمانه، هوشمندانه ، مقتدرانه و شجاعانه این کشتی را پیش می برد. در این میان مردم، تبعیت و اطاعت خودشان را اثبات کردند و ان شاء الله مسئولان هم این راه را بروند.

سردار اشتری در ادامه به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز  ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: امسال دشمن چشم دوخته که مردم چگونه در این راهپیمایی عمل خواهند کرد. دشمن به دنبال آن است که آن عظمت، انسجام، وحدت و بیعتی که در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی پیش آمد که سرمایه بزرگی است را کم رنگ کند اما مطمئناً مردم با شکوهتر از چهل سال گذشته در راهپیمایی امسال شرکت خواهند کرد.

وی سپس به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری  در این خصوص  نکات بسیار مهم و کلیدی فرمودند؛ اینکه مردم همه در انتخابات شرکت کرده  و کاندیدای اصلح را انتخاب کنند. ایشان معیارهای انقلابی بودن، پرکار بودن، عادل بودن، مردمی بودن و … برای انتخاب فرد اصلح عنوان کردند و ما باید همگی در روز دوم اسفند در انتخابات شرکت کنیم و کاندیدای مورد نظر خود را با آن معیارها انتخاب کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه دشمن به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات است، اظهار داشت: حتی اگر به خیلی از کارها انتقاد دارید به خاطر عزت کشور ایران در انتخابات شرکت کنید.

وی بااشاره به شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار شجاع، انقلابی، مجاهد، مصداق بارز  مجاهد فی سبیل الله این شهید بود و بهترین تعابیر را رهبر انقلاب در خصوص این عزیز بیان کردند.  

رطب مضافتی بم در میادین میوه و تره بار؛ هر بسته ۳۲ هزار تومان
هم اکنون بخوانید

فرمانده ناجا ادامه داد: حاج قاسم در چهل و یک سال پیروزی انقلاب اسلامی در تمام صحنه ها حضور داشت از جمله قبل از دفاع مقدس در مقابله با فتنه ها؛ در دفاع مقدس به عنوان فرمانده لشکر ثارالله. وی در تمام عملیات ها حضور داشت و جزو لشکر های خط شکن بود و چند بار هم مجروح شد. بعد از دفاع مقدس هم در خصوص هدایت جبهه مقاومت فعالیت چشمگیری در قالب نیروی قدس سپاه پاسداران داشت.

سردار اشتری با اشاره به این که خیلی از زحمات، مجاهدت ها و رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی هنوز برای مردم بازگو نشده و شاید هرگز بازگو نشود گفت:  این شهید عظم الشأن حق زیادی بر گردن ملت های منطقه دارند. در زمانی که استکبار جهانی داعش را به وجود آورد، آن کشتارها و جنایت هایی که این گروه تروریستی انجام دادند قابل بازگو کردن نیست. آنها حکومتی راه اندازی کرده بودند و می خواستند عراق و سوریه را زیر سلطه خود بیاورند که نتوانستند. شهید سلیمانی توانست با کمک ارتش سوریه مردم را از محاصره بیرون بیاورد و حکومت داعش را ساقط کند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در پایان تصریح کرد: ما باید مکتب شهید سلیمانی را ادامه بدهیم؛ از بنده که مسئولیتی دارم تا آحاد مردم در ازمان و هرجایی که هستیم آن را مد نظر قرار دهیم چراکه این خواست شهدا از ما است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا