با وحدت و انسجام می‌توان توطئه بدخواهان را به خودشان بازگرداند


با وحدت و انسجام می‌توان توطئه بدخواهان را به خودشان بازگرداند

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: رشد تولید صنعتی در ۱۰ ماهه اخیر و افزایش سرمایه‌گذاری‌های جدید نشان می‌دهد که با وحدت و انسجام می توان توطئه بدخواهان را به خودشان بازگرداند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمد نهاوندیان روز چهارشنبه در جریان افتتاح و بازدید از پروژه‌های صنعتی در شهرک صنعتی کاوه در گفت‌وگو با پایگاه خبریان اظهار داشت: امروز شاهد تنوع گسترده در سرمایه‌گذاری صنعتی در شهرستان ساوه هستیم به گونه ای که حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان فقط در شهرستان ساوه سرمایه گذاری جدید انجام و برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز علیرغم فشارهای بدخواهان که گمان می کردند با فشارهای اقتصادی می‌توانند کشورمان را دچار مشکل کنند شاهد افزایش تولید و سرمایه گذاری در بخش های مختلف هستیم و رشد تولید صنعتی و افزایش سرمایه گذاری ها نشان می دهد که با وحدت و همدلی می توانیم بر مشکلات غلبه کرده و رشد و شکوفایی را به ارمغان بیاوریم.

دکتر نهاوندیان در خصوص تامین نقدینگی واحدهای تولیدی اظهار داشت: در ستاد اقتصادی طرح گام به عنوان یکی از طرح های سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به تصویب رسیده و راه اندازی شده است که می تواند در تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی موثر باشد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور اضافه کرد: امروز علیرغم همه محدودیت ها، نیازهای ارزی واحدهای تولیدی تامین شده است و با فروکش کردن برخی از التهابات تورمی سال ۹۷ ، آمارها نشان می دهد که در ۸ ماهه اخیر تورم روند نزولی داشته است و این موضوع نیز می تواند در کاهش نیاز به نقدینگی از سوی واحدهای تولیدی موثر باشد.

درخواست آمریکا از شورای امنیت برای تشکیل جلسه درباره ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا