استاندار مرکزی: شرکت مقره سازی ساوه از بحران کارگری خارج شد

سیدعلی آقازاده امروز چهارشنبه شانزدهم بهمن ماه در جریان افتتاح طرح توسعه پنج واحد صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور انجام شد در گفتگو با پایگاه خبریان اظهار کرد: شرکت مقره سازی در سالهای قبل به دلیل معوقات حقوق که در برخی مواقع تا ۱۴ ماه نیز می رسید با بحران کارگری مواجه بود که خوشبختانه با تعریف طرح های توسعه ای و نیز حمایت دولت برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش از بحران خارج شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه تولیدات این واحد صنعتی و تولیدی به خارج از کشور صادر می شود و این شرکت با صادرات محور شدن توانسته است با درآمدزایی مناسب دستمزد کارگران را به موقع پرداخت کند.

آقازاده در ادامه گفت: در ایام الله دهه فجر ۱۴۴ پروژه با دوهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در ساوه افتتاح می‌شود و با بهره‌برداری از آنها برای سه هزار و ۷۳۰ نفر فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح پنج طرح صنعتی در ساوه با حضور معاون رئیس جمهور گفت: پروژه صنایع غذایی مزمز ایرانیان تولید کننده انواع کیک با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه توسعه بلور شیشه کاوه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، پروژه پایدار چوب و افتتاح واحد صنعتی تولیدی کارا ماشین تولید کننده لیفتراک از جمله طرح‌هایی بود که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام

آغاز تخلیه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تن برنج در بندر شهید رجایی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا