اجرای پاتوقی سرودهای انقلابی در میادین شهرها، پارک‌ها و محلات/ آغاز به کار اردوهای پیشرفت و آبادانی در دهه فجر


اجرای پاتوقی سرودهای انقلابی در میادین شهرها، پارک‌ها و محلات/ آغاز به کار اردوهای پیشرفت و آبادانی در دهه فجر

نشست خبری سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی‌-اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین و رییس کارگروه بسیج ستاد بزرگداشت سالروز چهل یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، در ابتدای این نشست سردار آزادی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و همچنین گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید سلیمانی، گفت: کارگروه بسیج دهه فجر از هفته نخست دی ماه شروع به کار کرد، در این کارگروه تلاش کردیم با حضور همه گروه ها و اقشار مختلف بسیج اعتماد نو به نقل از برنامه های دهه فجر را متناسب با شعار محوری این دهه یعنی؛ «انقلاب اسلامی؛ زنده و پویا در پرتو ولایت مداری و جهاد و مقاومت » اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی کنیم.

آزادی ادامه داد: سیاست هایی که ستاد بزرگداشت دهه فجر شامل چند عنوان بود، اول اینکه تلاش کنیم دستاورد های انقلاب اسلامی گفته و تبیین شود، همانطور که در بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته بود. دوم تلاش کنیم اعتماد نو به نقل از برنامه های دهه فجر مردمی برگزار شود، چرا که بسیج هم یک نهاد مردمی است و پایگاه های مقاومت بسیج در همه شهر ها و روستا ها در همه سطوح حضور دارد که مسولیت اجرایی این پایگاه ها دست مردم و جوانان بسیجی است و سوم؛ تلاش کردیم از عرصه هنر برای تبیین و تشریح دستاوردها و خدمات نظام و مقایسه آن با نظام پیشین کمک بگیریم.

منابع و شرایط آزمون کانون وکلای ۱۳۹۹ تابع آیین‌نامه لازم‌الاجرا در زمان ثبت نام است
هم اکنون بخوانید

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در ادامه ابراز داشت: مراسمات دهه مبارک فجر را با آیین سنتی عطر افشانی مرقد مطهر امام داخل بنیانگذار جمهوری اسلامی که با حضور بسیجیان عزیز مان از استان اصفهان و شهر کاشان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این دهه اعتماد نو به نقل از برنامه های محوری متناسب با اقشار مختلف بسیج را اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی کردیم که از جمله آنان میتوان به آغاز به کار اردو های پیشرفت و آبادانی به سبک راهیان نور اشاره کرد که در این دهه آغاز شد. در این اردوها جمعی از نخبگان و جوانان شرکت می‌کنند که امسال در استان هرمزگان برگزار می‌شود و در حین برگزاری اردو از دستاوردهای مختلف علمی، دفاعی و … نظام در این استان بازدید می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که این اردوها همانند اردوهای راهیان نور در تمام طول سال اجرایی شود.

رییس کارگروه بسیج ستاد بزرگداشت دهه فجر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اعتماد نو به نقل از برنامه مهم دیگری که در این ایام برگزار می‌شود، جشنواره ملی جهادگران است، در این جشنواره گروه های جهادی برتر حضور دارند و دستاور های خود را ارائه می‌دهند که از گروه های برتر تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: گروه های جهادی یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی است که جوانان ما خدمت به مردم عزیز را در روستا ها و نقاط محروم را افتخار می‌دانند.

آزادی همچنین به برگزاری اعتماد نو به نقل از برنامه لاله های روشن در سطح مدارس اشاره و تصریح کرد: در اقدامی مشترک با آموزش و پرورش ۴۰۰۰ یادواره لاله های روشن در مدارس برگزار خواهد شد که این یادواره ها با محوریت یاد شهید سلیمانی و شهدای دانش آموز خواهد بود. همچنین در طول دهه مبارک ما اجرای پاتوقی سرود های انقلابی را در شهر ها با یادآوری سرود های دوره انقلاب خواهیم داشت که در میادین شهرها، پارک ها و محلات در طول دهه فجر برگزار می‌شود.

نخستین جلسه رسیدگی به جرائم مطبوعاتی در دوره جدید برگزار شد
هم اکنون بخوانید

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری میزخدمت در روز جمعه ۱۸ بهمن و در مصلی های سراسر کشور، همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی و اعتلای منزلت زن و گردهمایی بزرگ دانش آموزی با عنوان «نسل سلیمانی‌ها» را از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه های این کارگروه در ایام دهه فجر برشمرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در پایان اظهار داشت: امیدواریم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی است، مردم عزیز حضور با شکوهی داشته باشند چرا که رسانه های جهان این تصاویر را مخابره خواهند کرد و چشم دنیا به این صحنه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا