نمایش «همیلتون» به سینما می‌آید

به گزارش ایسنا، به نقل از ورایتی، این فیلم سینمایی که بر اساس نمایش موزیکال «همیلتون» به کارگردانی «لین مانوئل میراندا» ساخته می‌شود از تاریخ ۱۵ اکتبر سال ۲۰۲۱ به سینماها خواهد آمد و گفته می‌شود برای به دست آوردن حق ساخت فیلم این نمایش ۷۵ میلیون دلار هزینه شده است. 

«باب ایگر» رئیس کمپانی دیزنی در بیانیه‌ای درباره این پروژه جدید سینمایی گفت: «لین مانوئل میراندا» یک تجربه نمایشی فراموش ناشدنی و یک پدیده فرهنگی واقعی را با نمایش «همیلتون» عرضه کرد و به همین دلیل است که این نمایش را یک اثر هنری خیره‌کننده توصیف می‌کنند. از این که می‌توانیم این تجربه نمایشی در برادوی را با میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به اشتراک بگذاریم بسیار هیجان‌زده ایم. 

نمایش «همیلتون» اولین بار در سال ۲۰۱۵ در تئاتر برادوی آمریکا به روی صحنه رفت و توانست جوایز متعددی از جمله ۱۱ جایزه تونی و همچنین جایزه پولیتزر نمایش را از آن خود کند. در این نمایش «لین مانوئل مراندا» در نقش همیلتون در کنار «داوید دیگز»، «لسلی ادوم»، :کریستوفر جکسون»، «جاناتان گراف»، «رنی اِلیس» و «فیلیپا سو» نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

«لین مانودل میراندا» کارگردان و بازیگر نمایش «هملیتون» نیز در این باره توضیح داد: من با محصولات دیزنی چون «پری دریایی کوچک»، «دیو و دلبر» و «علاء‌الدین» عاشق داستانگویی موزیکال شدم و مفتخرم که با کمپانی دیزنی برای به اشتراک گذاشتن نمایش «همیلتون» با مخاطبان بیشتری همکاری می‌کنم.

انتهای پیام 

پشت پرده تورهای طبیعت گردی اینستاگرامی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا