بهره‌برداری از باغ راه سلامت جنوب غرب تهران در بهار۹۹

به گزارش ایسنا محمودکلهری در جریان آیین کلنگ‌زنی باغ راه سلامت جنوب غرب تهران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ احداث « باغ راه سلامت در جنوب غرب تهران» با هدف ارتقای سلامت شهروندان در مسیر بزرگراه شهید نواب صفوی و در این منطقه بر زمین زده شد و در تلاش هستیم تا این باغ راه در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های کوچک مقیاس محلی اظهارکرد: این طرح با همکاری و مشارکت  معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمرانی این منطقه در دو فاز عملیاتی اجرا می‌شود و در سه ماهه نخست سال آتی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. این مسیر می‌تواند برای نخستین بار مد حمل و نقلی دوچرخه را بین دو ایستگاه از دو خط مختلف مترو را در اختیار شهروندان قرار دهد.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: این باغ راه با تمرکز بر سلامت شهروندان در جنوب غرب تهران است که برای بهره‌مندی از مدهای حمل و نقل پاک، میان دو ایستگاه مترو احداث می‌شود تا ایستگاه مترو بریانک در خط ۷ مترو را به ایستگاه مترو زمزم در خط ۳ مترو و با استفاده از حاشیه بزرگراه نواب صفوی متصل می‌کند.

وی افزود: فاز اول احداث این باغ راه به طول تقریبی ۲۵۰۰مترطول در دو محور رفت و برگشت در حاشیه بزرگراه شهید نواب صفوی آغاز شده است و با گذر از خیابان شهید امامی محرم به میدان شهدای مدافع حرم خواهد رسید. برای اجرای فاز دوم نیز دو محور طراحی شده است که به‌زودی با بررسی نظرات کارشناسی و آرای مردم و معتمدان محلی در قالب سند توسعه محلی و پروژه‌ای کوچک مقیاس به تصمیم نهایی منجر خواهد شد. این مسیر در چندین بخش اجرا می‌شود و از بخشی از بستر اقدامات پیشین در این محور بهره خواهد برد.

برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با بیماری‌های رفتاری در لردگان
هم اکنون بخوانید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۷ کلنگ احداث این باغ راه در سومین روز از دهه مبارک فجر و توسط دکتر پیروز حناچی شهردار تهران به صورت ویدئو کنفرانس توسط حجت الاسلام والمسلمین مقدم پدر دو شهید و امام‌جماعت مسجد امام رضا(ع) بر زمین زده شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا