مردم باید در ملجأ و پناهی به نام دستگاه قضایی احساس عدالت کنند


مردم باید در ملجأ و پناهی به نام دستگاه قضایی احساس عدالت کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی به عنوان مسئول اجرای عدالت بنا دارد در این مسیر گام بردارد؛ تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله در اجرای عدالت که هدف مهم امام از این انقلاب بود موفق باشیم تا مردم در ملجا و پناهی به نام دستگاه قضایی احساس عدالت کنند.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل گفت:  امام خمینی(ره) بدنبال تشکیل جامعه، مدینه و شهر و ارمان شهری با ویژگی‌های عقلانیت، معنویت، اخلاق و عدالت بود. دشمنان ما بسیار تلاش کردند تا جامعه مدنظر امام شکل نگیرد و یک قلم آن ۸ سال جنگ تحمیلی بود و خداوند لطف کرد و در این چهل سال به برکت خون شهیدان و امام و حضور مردم در صحنه موفقیت های بسیاری ثبت شد. قوه قضائیه مبتنی بر فقه در این چهل سال شکل گرفت و ما هم می‌خواهیم براساس منویات امام و رهبر انقلاب تحولی را شکل دهیم که متناسب با گام دوم انقلاب باشد. 

وی ادامه داد: مردم عزیزمان در رفراندوم حضور در تشییع پیکر شهید سلیمانی رای به مقاومت دادند و امروز پیام رهبر و ملت پیام مقاومت در برابر دشمنان است. آن پیامی که از این کشور شنیده می شود پیام مقاومت است و این پیام به دنیا مخابره شد. امروز اراده دولت و ارکان نظام پیام ایستادگی است.

رئیسی افزود: در سیره امام رای مردم و مردم باروی یک شعار نبود و ایشان مثل برخی سیاسیون که حرف از مردم می‌زنند و فقط اسم مردم را می‌برند،‌نبودند؛ وقتی امام فرمود میزان رای ملت است با تمام وجود به این مساله باور داشت. باید توجه به مردم، خواست مردم و معیشت مردم و صیانت از حقوق مردم برای همه ما اولویت داشته باشد و دستگاه قضایی نیز در این دوره صیانت از حقوق عامه و مردم را دنبال خواهد کرد.

مطهرنیا: ظریف میان رادیکالیسم داخلی و خارجی گرفتار شده است/ نامه به بورل اقدامی پیش‌دستانه بود
هم اکنون بخوانید

رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه بی امان با فساد در دستور کار ما است؛ در مبارزات امام و ذات انقلاب مبارزه با فساد قرار دارد. هیچ مدیری نمی‌تواند سبقه مبارزه با فساد را نداشته باشد. باید عدالت خواهی جزو دستور کار اصلی هر مدیری باشد. 

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به عنوان مسئول اجرای عدالت بنا دارد در این مسیر گام بردارد، تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله در اجرای عدالت که هدف مهم امام از این انقلاب بود موفق باشیم. تا مردم در ملجا و پناهی به نام دستگاه قضایی احساس عدالت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا