کوشنر: سران "احمق" فلسطین دوش آب سرد بگیرند!

به گزارش ایسنا، جارد کوشنر، داماد و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و طراح اصلی طرح ضد فلسطینی “معامله قرن” در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز تصریح کرد: آنها (فلسطینی‌ها) احمق هستند چون قبل از مطالعه طرح ترامپ فورا آن را رد کردند و فکر می‌کنند این طرح خوب نیست.

کوشنر مدعی شده روی طرح معامله قرن که روز سه‌شنبه گذشته جزئیات آن از سوی ترامپ در کاخ سفید فاش شد کار کرده است.

هر چند که طرح به اصطلاح صلح “معامله قرن” با حمایت برخی کشورهای غربی و حامیان عرب آنها در حوزه خلیج فارس نظیر عربستان، امارات متحده عربی و انگلیس روبرو شد اما رهبران فلسطینی‌ها آن را رد کردند.

یکی از مردودترین مسائل گنجانده شده در این طرح موضوع الحاق شهرک‌های اسرائیلی در کرانه باختری و همینطور غور اردن به اراضی اشغالی است.

کوشنر در ادامه ادعاهایش به رویترز گفت: ” فلسطینی‌ها احتمالا لازم دارند کمی دوش آب سرد بگیرند تا بهتر این طرح را بخوانند و هضم کنند.”

او با ادامه تمسخر فلسطینی‌ها به خاطر رد این طرح ظالمانه گفت: “یک طنز بزرگ این است که آنها دائما می‌گویند که می‌خواهند یک کشور داشته باشند. اگر شما قرار است که کشور باشید نباید زمانی که به خواسته خود نمی‌رسید فراخوان روز خشم صادر کنید.”

داماد ترامپ مدعی شد: “اکنون لحظه‌ای واقعی است برای آنکه شما (فلسطینی‌ها) به جهان نشان دهید برای کشور شدن آماده هستید یا خیر؟”

انتهای پیام

احضار دیپلمات‌های لتونی، لیتوانی و استونی به وزارت خارجه روسیه
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا