اعلام آمادگی فرودگاه لندن برای مقابله با ویروس جدید چینی

به گزارش ایسنا، فرودگاه بین المللی هیترو در لندن که بدون شک یکی از بزرگترین، شلوغ ترین و پرازدحام ترین فرودگاههای جهان به شمار می رود، به دنبال انتشار خبر شیوع بیماری ناشناخته و ویروس کشنده و خطرناک در چین موسوم به کروناویروس در چین و برخی دیگر از کشورهای شرق آسیا، اعلام کرده است که به منظور مقابله با ورود و گسترش این ویروس به بریتانیا قصد دارد قسمت های جداگانه ای را برای بررسی و معاینات دقیق و پیشرفته پزشکی مسافران برخی از پروازها در این فرودگاه ایجاد کرده و اختصاص دهد. 

بر اساس گزارش رویترز، گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل بریتانیا، امروز چهارشنبه در این خصوص خاطرنشان کرده است با اینکه احتمال شیوع این ویروس در بریتانیا با توجه به دوری مسافت از چین و برخی کشورهای شرق آسیا بسیار کم و پایین است، اما فرودگاه هیترو در لندن از آنجاکه میزان پروازهای زیادی از کشورهای مختلف جهان همچون شهرهای مختلف چین است، آمادگی لازم برای مقابله با این ویروس خطرناک و کشنده را دارد. 

بر اساس آمارهای رویترز، بالغ بر ۲۰۰ هزار مسافر از این فرودگاه در طول شبانه روز جابجا و حمل می شوند. همچنین ۱۷ پرواز ورودی از مبدا چین در فرودگاه هیترو در روز چهارشنبه وجود دارد که مستلزم اقدامات پیشگیرانه و جدی در مبادی ورود مسافران است.

انتهای پیام               

قیمت طلا و سکه امروز 13 شهریورماه 1401
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا