رفع کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی مشکل‌دار در استان سمنان

 علیرضا آشناگر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استانداری سمنان اظهار کرد: روند حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان با رفع مشکلات زیرساختی و اعطای تسهیلات رونق تولید مطلوب است.

این مقام ارشد اجرایی تصریح کرد: با اعطای تسهیلات، بخش قابل توجهی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان که به دلیل فشارهای خارجی و تحریم با کمبود نقدینگی مواجه بودند ، در یک‌سال گذشته برطرف شد.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌های عامل در تامین نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی استان،‌ گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان با تلاش مسئولان ادامه دارد.

آشناگر خاطرنشان کرد: بازگرداندن تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال به چرخه تولید از اقدام‌های مثبت دولت در یک‌سال گذشته در استان بوده است.

استاندار سمنان بر ضرورت همراهی دستگاه های اجرایی با واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار به منظور حفظ اشتغال موجود و افزایش اشتغالزایی در استان تاکید کرد و ادامه داد: تقسیط و یا تعیین ساز و کار برای رفع مشکل بدهی بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای واحدهای تولیدی و صنعتی استان همانند ماه‌های گذشته با جدیت تمام در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

نقدهایی به بخشنامه «لغو سفر»
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا