چین؛ مقصر کاهش فروش خودروهای اروپایی اشکودا

به گزارش ایسنا، برند خودروسازی اشکودا که یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن آلمان به شمار می رود، به تازگی آمار و گزارش های جدیدی از عملکرد و میزان فروش محصولات خود ارائه داده است که نشان می دهد میزان تحویل و فروش خودروهای اشکودا در سال ۲۰۱۹ میلادی با اندکی کاهش مواجه شده است.

این شرکت علت کاهش میزان فروش خودروهای خود در سال ۲۰۱۹ میلادی را عملکرد ضعیف در بازار چین به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان اعلام کرده است.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، اشکودا در سال ۲۰۱۹، یک میلیون و ۲۴ هزار دستگاه خودرو فروخته است که در مقایسه با میزان فروش آن در سال ۲۰۱۸ که معادل یک میلیون و ۲۵ هزار دستگاه بود، یک روند کاهشی را تجربه کرده است.

اشکودا همچنین خاطرنشان کرده است که تحویل و میزان فروش محصولاتش در چین با ۱۷.۳ درصد کاهش روبرو شده این در حالیست که در سایر بازارهای جهانی ۵.۳ درصد رشد و افزایش یافته است.

در این گزارش همچنین آمده است که تنها در ماه دسامبر گذشته، تحویل خودرو در تمامی بازارهای تحت پوشش اشکودا ۹.۱ درصد افزایش یافته و به ۱۱۴ هزار و ۷۰۰ دستگاه رسیده است.

از جمله پرفروش‌ترین خودروهای برند اشکودا می‌توان به اشکودا اکوتاویا، فابیا، اسکالا، کاروک، سوپرب و کودیاک اشاره کرد. 

انتهای پیام

بسته‌های اینترنتی پرمخاطب هنوز برنگشته‌اند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا