تخریب اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند

حسن بهرام نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تفاوت رقابت های سیاسی در این دوره از انتخابات مجلس نسبت به ادوار گذشته، بیان کرد: متاسفانه به نظر می رسد در این دوره از انتخابات عده ای نسبت به اخلاق انتخاباتی بی تفاوت شده و آن را رعایت نمی کنند. بعضا شاهد هستیم عده ای به صورت نامحسوس خط قرمزها را زیرپا گذاشته و اقداماتی انجام می دهند که با اخلاق انتخاباتی همخوانی ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم عده ای به تخریب روی آورده اند در حالی که هر یک از کاندیداها از هر طیف و جناحی باید شایستگی خود را به نمایش گذاشته و اعتماد نو به نقل از برنامه های خود را برای حل مشکلات مردم ارائه دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر آنچه که برای مشارکت مردم حائز اهمیت است مطرح شدن قول ها و وعده های واقعی است. به میان آوردن قول و وعده هایی بدون پشتوانه برخلاف اخلاق است و اعتماد مردم را خدشه دار می کند.

این عضو کمیسیون انرژی در ادامه تاکید کرد: برای مشارکت حداکثری مردم باید امکانات و زیرساخت های لازم برای ایجاد فضای رقابتی سالم، فراهم شود. کاندیداها نیز باید اخلاق مداری را در اولویت قرار دهند. آنچه که مردم را از صندوق های رای دلسرد می کند، تبعیض و جانبداری است.

انتهای پیام

جزئیات مذاکره بدهکاران ۵۰۰ میلیاردی با بانک‌ها
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا