آغاز پخش فصل دوم سریال «از سرنوشت»

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو، با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان روانه آنتن می‌شود.

امشب (سه شنبه ۲۴ دی) آخرین قسمت از فصل اول سریال «از سرنوشت» روانه آنتن می‌شود و چهارشنبه و پنجشنبه خلاصه فصل اول این مجموعه پخش خواهد شد.

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آنها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.  

«از سرنوشت» در۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و در فصل دوم آن بازیگرانی چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و … اضافه خواهند شد.

این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

«از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ و ۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱ و ۳۰ بامداد، ۱۲ و ۵۰ و ۱۶ و ۵۰ خواهد بود.

فرشاد گل‌سفیدی: همه چیز در «هفت بهار نارنج» ساده است/ علی نصیریان یک تنه فیلم را پیش می‌برد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا