اختتامیه جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، جواد نصیری- دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین – با اعلام این مطلب گفت: هیات‌های انتخاب در آذر ماه گذشته و هیات داوری نهایی در روز ۱۵ دی ماه تشکیل جلسه دادند و آثار برتر را در رشته‌های مختلف این جشنواره انتخاب کردند.

وی افزود: در مجموع ۲۴۴ اثر در مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از بررسی و مرحله نخست انتخاب، ۴۷ اثر به مرحله دوم و داوری نهایی راه یافتند که هم اکنون در رشته‌های مختلف برگزیدگان مشخص شده‌اند.

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی جهاد دانشگاهی (مبین) تصریح کرد: در مجموع استقبال از این جشنواره در نخستین دوره برگزاری خوب بوده و از آنچه ما در پیش بینی‌های خود مطرح کرده بودیم بسیار بالاتر بود. به ویژه در بخش آثار حرفه‌ای که فیلم سازان خوبی در جشنواره شرکت کردند.

نصیری اظهار کرد: برخلاف پیش بینی ما استقبال در بخش تلفن همراه و دانشجویی چندان مورد رضایت نبوده است و باید به دنبال علت‌های آن باشیم. به ویژه برای بخش دانشجویی که در جهاد دانشگاهی قصد داریم به سمت راهاندازی باشگاه فیلم سازی دانشجویی و برگزاری کارگاههای آموزشی ساخت فیلم کوتاه حرکت کنیم.

این عضو شورای سیاستگذاری جشنواره با بیان زمان و مکان مراسم اختتامیه، گفت: روز دوشنبه ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل سالن استاد جلیل شهناز واقع در طبقه دوم خانه هنرمندان ایران مراسم اختتامیه را برگزار خواهیم کرد و طی آن از فیلمسازان برتر تجلیل خواهد شد.

حجت ‏الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسین نواب، هادی نائیجی، ابوالقاسم رئیسی و بهروز شعیبی به عنوان هیات داوران نخستین جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‏ای مبین آثار راه ‏یافته به مرحله نهایی را به قضاوت نشستند.

درخواست هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه زیرساخت‌های سینمایی در کشور
هم اکنون بخوانید

این جشنواره با موضوعات سبک زندگی و آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآن، ایثار وشهادت، سیمای پیامبر اسلام (ص)، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، توجه به محیط زیست، آسیب‌‏ها ی اجتماعی یا در بخش‏های جنبی آن با عنوان تربیت فرزند و دانشجویی برگزار شد که استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 14 =

دکمه بازگشت به بالا