موبایل ال‌جی احیا می‌شود

به گزارش ایسنا، موبایل شرکت کره‌ای ال‌جی در سال های اخیر عملکرد موفقیت آمیز و چشمگیری نداشته و بخش اعظمی از سهم خود را در بازارهای جهانی به سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ، هواوی، اپل و سایر شرکت‌های چینی واگذار کرده است؛ به گونه ای که به عنوان مثال در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ میلادی تنها سه درصد از سهم بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که در همین بازه زمانی سامسونگ به عنوان نخستین برند پرفروش موبایل سهمی معادل ۲۳ درصد از بازارهای جهانی را از آن خود کرده و پس از آن هواوی با ۱۸ درصد و اپل پا ۱۱ درصد به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این فهرست قرار گرفته اند و ال‌جی بعد از شرکت های مذکور و حتی برخی دیگر از رقبای چینی در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

تابستان سال ۲۰۱۹ بخش موبایل شرکت ال‌جی اعلام کرد که زیان عملیاتی خود را ۵۰ درصد کاهش داده اما این در حالیست که هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به سوددهی دوباره دارد.

یکی از راهکارهای مهمی که این شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری خود انجام داد، انتقال خطوط تولید موبایل از کره جنوبی به ویتنام بود که به عقیده کارشناسان، در سال ۲۰۲۰ میلادی نتایج مثبت آن قابل مشاهده خواهد بود.

انتظار می‌رود این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل از گوشی‌های G۹ و V۵۰ رونمایی کند.

انتهای پیام

معضل بیکاری نیازمند برنامه‌های ضربتی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا