تداوم بارش برف و باران در روز جمعه

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و از اواخر وقت در جنوب کشور بارندگی پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف بوده و در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: جمعه در شمال غرب، غرب و جنوب غرب بارش خفیف و در سایر مناطق کشور بارش برف و باران و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که شدت بارش جمعه در نیمه جنوبی کشور است، اظهار کرد: شنبه به جز نوار غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در سایر مناطق کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان شنبه شدت بارش در نیمه شرقی کشور و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر است. یکشنبه نیز در سواحل شمالی و در نوار شرقی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: دمای هوا از صبح جمعه در مناطق شمال غرب و غرب کشور حدود ۳ تا ۵ و در مناطق البرز جنوبی و نواحی مرکزی حدود ۲ تا ۳ درجه و به ویژه از شنبه صبح در شرق حدود ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد. جمعه و شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۰ دی) نیمه ابری تا ابری و مه صبحگاهی گاهی وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۸ درجه و در روز شنبه (۲۱ دی‌ماه) کمی ابری و غبار صبحگاهی در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

گسترده شدن دخالت افراد غیرپزشک در امور درمانی
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =

دکمه بازگشت به بالا