رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع :قاسم سلیمانی مالک اشتر ولی امر مسلین جهان بود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع کارکنان این وزارتخانه  با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر ولی امر مسلین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و سردارِ محبوب دلها بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: او مردی الهی بود که روح بزرگی  داشت و  کارهای مهم و بی شماری به مدد دست خدایی او به انجام رسید؛ چرا که زندگی اش وقف اسلام بود و پاداشی جز شهادت هم سزاوار او نبود.

وی با بیان اینکه سپهد سلیمانی نماد مقاومت، نماد دفاع از محرومان و مظلومان و همچنین نماد مقابله با ظالمان و ستمگران بود گفت: اگر اقدامات این مرد خدایی نبود عراق و سوریه از بین رفته بود و لبنان و یمن نیز قطعاً وضعیت دیگری داشت.

وی با بیان اینکه مردم منطقه همگی آزادی خود را مدیون دلاورمردی ها و جانفشانی های  این سردار سرافراز اسلام هستند بیان کرد: شهید ابومهدی المهندس خود را شاگردحاج قاسم می دانست و به توانمندی و رشادت های این سرباز شجاع ولایت اذعان داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه محبوبیت حاج قاسم و نفوذ او در دل مردم مظلوم و ستمدیده منطقه روز به روز در حال افزایش بود خاطرنشان ساخت: اقتدار این شهید والا مقام لرزه بر تن شیاطین و  ظالمان و مستکبران انداخته بود و تا جایی پیش رفت که با مدیریت و فرماندهی سردار سلیمانی ریشه شجره خبیثه و ملعونه ی داعش در منطق را خشکانده شد و از بین رفت.

معافیت اقلام بهداشتی و دارویی از تحریم‌ها کذب است/ تحریم‌های یکجانبه آمریکا موجب نقض حقوق اساسی و بنیادین ملت ایران
هم اکنون بخوانید

آقاجانپور ترورسپهبد قاسم سلیمانی را یک اقدام وقیحانه توسط دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدام خلاف قوانین بین المللی و عین نقض حاکمیت یک کشور است که توسط شیطان بزرگ- آمریکا به وقوع پیوست و این اقدام، لکه ننگ دیگری بر دفتر شرارت های این کشور سلطه گر ثبت کرد.

وی با بیان اینکه داعش زاییده تفکر آمریکایی  ها در منطقه بود گفت: داعش با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمین، برادر کشی، تخریب چهره اسلام ناب محمدی(ص) در افکار عمومی و ایجاد پناهگاه امن برای رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت همه جانبه دولت های مستکبر در منطقه شکل گرفت؛ اما حاج قاسم سلیمانی با بسیج نیروهای مردمی و ایجاد انسجام  توانست به خوبی اقدامات شوم امریکایی صهیونیستی دشمنان را خنثی و طومار داعش را در هم بپیچد.

آقاجانپور با بیان اینکه سردار سلیمانی  آروزیش شهادت در راه خدا بود و در این مسیرنورانی لحظه ای تردید به دل راه نداد و عقب ننشست  گفت: آمریکایی ها گمان کردند با شهادت سردارسلیمانی و سلیمانی ها خط مقاومت و ایستادگی و مبارزه با نظام سلطه ضعیف می شود و منطقه عرصه جولان آنها خواهد شد اما بدانند با این اقدام وقیحانه شعله های خشم امت اسلامی بلند و خون مردم ایران به جوش آمده است.

وی در همین زمینه تأکید کرد: امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت، ملت ایران و نیروهای مسلح جان بر کف به قدرتی رسیده اند که بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)انتقام سختی را از جنایتکاران خواهند گرفت.

مراسم ختم دختر سفیر ایران در روسیه برگزار شد
هم اکنون بخوانید

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: کسانی که دل به آمریکا و غرب خوش کرده بودند چهره واقعی امریکا را در این اقدام وقیحانه نیز ببینند و بفهمند که آنها دشمنان واقعی ما هستند و انشاءا… به حول قوه الهی خونِ سپهبد سلیمانی ریشه ظلم در جهان را برخواهد چید. 
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دو =

دکمه بازگشت به بالا